Wednesday, November 30, 2005

Trafic... inapoi in lumea reala

Nu mai intreb "de ce". La "cum" nici nu ma gandesc. Tot ce stiu e ca in fiecare dimineata mai gasesc un post-it pe noptiera: "Nu se mai poate. Gata! Adio!" - semnat: Nervii Tai. Ei si cu mine avem o relatie ca in cuplurile alea din filme - eu ii bat, ei isi fac bagajele si pleaca, dupa care ma duc dupa ei, le zic ca n-am vrut, ca ii iubesc sincer. Si se intorc. In ziua urmatoare, de obicei ma parasesc pe la 9.30 dimineata, cand sunt in intersectie la Razoare. N-are sens sa intrebe nimeni nici "de ce", nici "cum".

Ilustrare:
Ce cauta chestia asta in oras? Era o lege fratilor! Sau nu mai e? Sau e? Daca e, ziceti-mi si mie unde pot sa-l dau in gat pe domnul cu gabarit depasit, fara numar de inmatriculare, care mi-a mai batut un cui in cosciug cu noxele si toxele ce ieseau din dansul!
Politistul? Un pic mai departe, incurca traficul in intersectie.

Singura mea bucurie pe drumul dintre strandul Moghioros si Eroilor? Ca ascult (punk)rock cu mult distors, foarte tare si fredonez si uratii de pe strada se uita la mine ca la ozn. Ce mah, n-ati mai vazut o tanara cu freza de office, ochelari de profa de franceza si lantz la blugi coborand dintr-un ford? Ati trait degeaba fraierilor!

Acesta a fost cel mai incoerent, nestructurat, haotic si plin de spume post. Nu se mai intampla. Sper...

No comments: