Friday, December 09, 2005

Oamenii frumosi se trezesc tarziu!

Nu, nu retrag ce am spus despre uratii de pe strazile Bucurestiului. Sunt la fel de multi si hidosi ca intotdeauna. In schimb, am observat o schimbare in calatorii din metrou pe ruta Eroilor-Unirii...

Cam in fiecare dimineata, cobor sub pamant la Eroilor pe la 9 jumate. Ma sui in vagonul din coada metroului spre Unirii. Priviri tampe, goale, rele, proaste, conturate cu prea mult par sau prea mult sclipici, paiete si strassuri, freze nespalate si slinoase, haine din colectia "Jan HORROR Gotie", miros de prajeala sau Unirea... ma rog... "aceia"...

Azi am fost boieroaica. Am ajuns la metrou la 10 jumate si ce sa vezi? Ca niste ghiocei timizi rasarind din zapada, am dat de cateva priviri care m-au facut sa zambesc... Evrika! Deci asta era! Exista oameni misto in orasul asta, doar ca misto fiind, nu sunt prosti sa se trezeasca cu noaptea in cap... Privirile inteligente si senine, hainele potrivite, parul curat, isi incep ziua dupa ce plebea si-a terminat forfota matinala. Din pacate, proportia ramane prea mica pentru a face o diferenta in furnicarul de pe strazi...

Am iesit la Unirii, Under the sun (Sugar Ray) in casti in aceasta zi cu soare, si tot drumul pana pe Str. Covaci am fredonat cu gandul la visul de noaptea trecuta. Am visat ca un personaj mi-a facut cadou abilitatea de a zbura si cand imi era bucuria mai mare, m-a anuntat ca lumea are tavan. Evident ca nu l-am crezut pe cuvant si dupa ce am dat cu capul de acoperisul lumii, m-am trezit cazand :)

No comments: