Monday, February 20, 2006

Tanara fara ocupatie, caut Eu pentru relatie stabila

Sunt genul de om care are nevoie de structura si planificare. Imi scriu in agenda ora la care trebuie sa merg la dentist, ziua in care imi voi spala masina (undeva prin 2008), seara in care ma voi destrabala prin carciumi bucurestene, numarul de cutii de cafea pe care le am de cumparat. Ma simt rebela cand ma abtin de la a consulta lista de ToDo's pe care o actualizez totusi obsesiv-compulsiv.

Din cand in cand ma apuca angoasa, pentru ca ma uit in oglinda si vad mii liste acolo unde ar trebui sa fie cel mai familiar chip. Asa ca bag agenda in sertar si incep sa ma caut prin oras. Gasesc prieteni vechi si noi, jumatati, muzica, varii lichide si reflectii sartriene in oglinzile umane.

Ma intorc acasa si incerc sa ma desenez pe fondul negru al nimicului construit cu grija pe temelia destructivismului adolescentin. Ma sparg de ras cand ma aud intrebandu-ma "ce vreau sa ma fac cand ma fac mare" si ma intreb care este cuvantul pentru starea mea atunci cand ma gandesc ca se apropie sfertul de secol si nu stiu ce sa scriu pe raportul partial.

Sunt intruchiparea perfecta a citatului "life is what happens to you while you're making other plans". Ma simt ca la sfarsitul unui regim, cand te uiti pentru prima data pe un meniu si vrei sa comanzi TOT :)

No comments: