Monday, March 20, 2006

We don't practice Santeria, we don't have a crystal ball...

... asa ca nu stim care va fi raspunsul de la AXN peste o luna. Ce stim este ca am fost la interviu vineri si ca eu una n-am mai avut atatea emotii de cand ma stiu... adevarul e ca iti cam redescoperi corpul si reactiile cand aflii ca pana si pleoapele iti pot tremura de emotie, nu doar genunchii :)

Dupa o asteptare de o ora in hol la Hilton (timp in care am facut un amplu schimb de replici din White Chicks cu colega mea de echipa) am fost chemate la taclale intr-o camera plina de oameni foarte bestiali care s-au jucat elegant cu nervii nostri. Am trait senzatii tari si am iesit dupa vreo juma de ora linistite si impacate ca am dat tot ce se putea din noi.



Stay tuned for scenes from our next episode...

Amazing Race - Central Europe

Articol

2 comments:

O fana said...

You go girls!!! meritati, pentru ca sunteti cela mai tari!!!
va admit tare mult pe amandoua si va tin pumnii!!!vreau sa va vad si la televizor!!!
si mai tare: sa va vada o lume intreaga! pentru ca "rulatzi"!!!
o mega fana!!!

Sandra G said...

Multumim! Sa te auda cine trebuie!