Monday, April 24, 2006

Miopia


Oare 'vazatorii' se intreaba vreodata cum e sa fii ochelarist? Eu sunt mioapa de prin clasa a 6 a si de fiecare data cand imi scot ochelarii ca sa-i sterg, ma uit in jur si daca imi intind bratul in fata, nu-mi pot vedea clar mana. Singurul avantaj pe care l-am 'inventat' pentru miopie este faptul ca ai posibilitatea sa alegi sa nu vezi ce te inconjoara... poate fi util in metrou de exemplu, cand esti satul de fetzele oamenilor :) Pe de alta parte, seria de intrebari: cum e sa vezi tavanul cand te trezesti? cum e sa faci baie in mare, sa vezi plaja sau orizontul fara sa-ti fie teama ca-ti pierzi lentilele de contact? cum e sa nu ai 'bataturi' pe nas din cauza ramelor? cum e sa-ti vezi partenerul limpede in 'acele' momente, fara sa trebuiasca sa rupi vraja scotandu-ti ochelarii sau sa trebuiasca sa-ti faci griji ca nu ai voie sa adormi pana nu-ti scoti lentilele?

De curand, am stat de vorba cu doua prietene care si-au operat miopiile. Operatiile s-au ieftinit, recuperarea e lejera, iar efectele de nedescris. Oricum, amandoua sunt foarte multumite de alegerea pe care au facut-o. Incep sa ma gandesc si eu la aceasta varianta...

Pana atunci, voi astia care nu aveti nevoie de obiecte ajutatoare pentru a vedea, faceti o pauza, uitati-va pe geam si incercati sa va inchipuiti cum ar fi sa vedeti asta:



in loc de asta:


Acesta a fost un episod din ciclul 'stuff we take for granted' :)

No comments: