Tuesday, May 16, 2006

Am nevoie de un cantec!



Ally McBeal e undeva la sfarsitul listei mele de seriale preferate, dar am prins acu' cateva saptamani un episod care m-a 'marcat', si anume episodul in care merge ea la o psihiatra mai ciudata. Am ramas cu doua lucruri dupa aceasta vizionare:


1. I need a theme song. Dupa cum spuneam la un moment dat, viata mea are soundtrack si nu exista moment in care sa nu-mi fredonez ceva in minte... Dar vreau o constanta, sau cum ar spune englezu' ca el o zice intotdeauna mai bine, an anthem! Ca va fi punk-rock e clar, dar presimt ca-mi va fi destul de greu sa aleg...

2. Am nevoie de o caseta / un mp3 cu rasete de sitcom. In serial zice Ally ceva foarte naiv, la care psihiatra, razand in hohote, da drumul la niste rasete din astea, spunand ca de fiecare data cand aude ceva atat de pueril, gaseste ca rasul ei nu e suficient. Vai, vai, vai cator oameni as putea sa le-o servesc... :)

2 comments:

silvia g said...

"OOOOOOOoooooooooooooh... my first, my last, my everything..." - asta e cantecul lui ala mic si ciudat din Ally McBeal, stii?! You gotta love Barry White!

albeenah said...

..."we really got it together now"...gotta love the Biscuit