Tuesday, May 30, 2006

Domnesti

Daca o imagine face cat 1000 de cuvinte, nu ma mai chinui sa verbalizez si ofer publicului doritor echivalentul a 5000 de cuvinte...

Silviutza si cu mine ne-am jucat cu flori (nu exista alt cuvant decat ‘Hallmark’ pentru acesti trandafiri si susnumita si l-a rezervat pentru blogul ei).

Am pictat...

Am mai pictat un pic...

... si ne-am reamintit cat de bine a fost tot week-end-ul dupa ce l-am incununat cu 2 episoade de Survivor (suntem in greva, nu ne mai uitam la Amazing Race pe AXN ca semn de protest pentru ca a trecut mai mult de o luna si tot nu avem vesti…)

Multumiri ‘Location Manager’-ului, fara de care acele flori si acest week-end nu ar fi avut loc… Mama proprie si personala :)

1 comment:

silvia g said...

mi-am dat seama ca nu avem nici o replica memorabila din flmul de duminica dimineata... or do we?