Monday, May 22, 2006

Feels good to mind-read :)

Program de week-end...

Sambata AM: examen la 'Imaginea publica a liderilor si institutiilor politice'... whatever the f* that means... urmeaza un post cu un citat din curs, pregatiti-va sa va radeti.. probabil ca maine.
Sambata pranz: breakfast si cafea cu tata... super tare :)
Sambata PM: cateva episoade de AR cu Silvia, dovada ca cel putin Karma exista.
Sambata seara/noapte: vazut expozitia de instalatii olandeze de la MNAC, bucurat ca se mai face coada la muzeu pe meleagurile mioritice, bere la Motoare. Penalu' forever! ;)

Duminica AM & pranz: AR cu Silvia :)
Duminica PM: Cismigiu (horror!!!)
Duminica noapte: B52.

Printre toate aceste activitati, am trait doua momente foarte speciale... Imi place sa spun ca a fost 'mind reading'. S-ar putea spune ca S. si cu mine ne cunoastem foarte bine si am ajuns ca un cuplu din ala impreuna de 1000 de ani, anticipandu-ne gesturile si vorbele din obisnuinta. Oricum ar fi in realitate, sentimentul e inaltator. Am simtit o liniste existential-umanista (cf. JP Sartre, 'L'existentialisme est un humanisme' !) in acest fel de apropiere fata de alta fiinta umana, parca m-am relaxat dintr-o data, afland ca este cu adevarat posibil sa intelegi alt om si sa fii inteles de catre el. E foarte greu de pus in cuvinte... o confirmare a faptului ca se poate sa nu treci singur prin viata si ca daca tii ochii deschisi poti sa dai de un 'suflet-pereche' acolo unde nu te astepti.

Andre Moreau zice ca 'lumea are culoarea ochelarilor nostri'. Prin faptul ca S a spus vorbele cand eu incepusem deja gestul si ca eu am pus gandurile ei in cuvinte, am simtit ca 'ochelarii' nostri au culori asemanatoare si ca sunt astfel facuti incat putem sa facem schimb de nuante. Asta pentru mine inseamna ca unul dintre sensurile aventurii asteia nu este sa reusesti sa-ti scoti ochelarii pentru a vedea lumea 'asa cum e', ci sa fii suficient de deschis si aproape de oameni incat sa ii gasesti pe cei care traiesc in aceeasi lume cu tine, aceleasi culori ca tine.

7 comments:

silvia g said...

A durat cam mult sa iti dai seama ca suntem soulmates. 3 ani??!!! Pentru Dumnezeu!

p.s. serios acum, you are my brain's and my spirit's comfort. for good.

Sandra G said...

pisi, a durat 3 ani sa reusesc sa verbalizez complexitatea legaturii ce ne leaga! :)

ia gata cu astea ca in curand tre sa pun 'warning! diabetes hazard' pe homepage!

Anonymous said...

Very nice ce aveti voi , putina lume are. Felicitari! Din fericire ma numar si io printre norocosi. Numai ca io nu le zic suflete pereche ci doar buni prieteni, si e 3 la numar. Dar ca sa intru in jocul vostru si sa le dau nume: un suflet - pereche, my twin brother, and the other half.
Culmea ironiei, io baiat ei fete.
Intrebare, barbatii pot avea suflet pereche un alt barabat, presupunand ca nu e nici unul gay :D ?
Io nu cred!

Sandra G said...

Asta cu 'suflet-pereche' si mie mi se pare o formulare nu tocmai fericita, dar a fost prima care mi-a venit la indemana :)

E o chestie si cu prieteniile astea inter si intra sexe.. Poate ca fetele despicand firul in mai multe de felul lor, ajung in niste locuri care le permit sa gaseasca chestiile astea. Poate ca un baiat poate sa 'calatoreasca' asa cu o fata fara sa fie involved cu ea si poate ca intre capul ei in nori si picioarele lui pe pamant ajung la ceva si mai misto decat intre doua fete. Poate ca bat campii si nu stiu de ce, pentru ca in general ma feresc de generalizari :)

Poate ca e un subiect care are nevoie de un blog intreg :)

Anyway.. si eu ma bucur pentru tine si ma bucur si asa, dpdv umanis, ca mai sunt oameni care se bucura de lucruri din astea :)

Anonymous said...

Simple words : http://www.weblog.ro/junioradi#83777

Generalisme dar prietenii stiu de ce :)

Voie buna!

Anonymous said...

just:http://www.eintalniri.ro/

Sandra G said...

Hai frate! Ce-i cu asta? :))

Bine ca n-ai pus hyperlink, ca-ti stergeam commentu mai repede decat sa le genereze pensees-lutze trafic la astia :))