Tuesday, May 16, 2006

Pe ochi frumosi...

... asa mi-a fost spalat mie parbrizul ieri!

Eram la stop undeva pe Str. Eminescu si un domn a sarit sa-mi spele parbrizul, in ciuda semnelor de 'NUUUUUUU!!!' pe care i le-am facut. In timp ce muncea, eu am intredeschis geamul si i-am explicat ca nu am fizic bani la mine pentru a-i remunera serviciul pe care mi l-a bagat pe gat (ma rog, not in so many words...). Domnu' mi-a raspuns '- Lasa frumoaso, ca merge s'asa!'. M-am gandit sa-i dau totusi doua tigari. Am deschis geamul intinzandu-i-le, intreband daca fumeaza. Le-a primit cu un zambet larg si mi-a spus:

'- Da' ce ochi frumosi ai, sa mor io!'


In alta ordine de idei, daca mi-as face mai mult timp pentru asta, as face un blog numit 'comedia urbana'... Ce-mi vad ochii si ce-mi aud urechile stand la stop...

3 comments:

schultzache said...

exista un astfel de blog... am uitat cum se numeste. revin cu un comment cand aflu mai multe detalii...

schultzache said...

overheardinbucharest - este un blog unde ai putea posta ce ti-a spus ala la semafor:D

Sandra G said...

foarte tare! mersi mult! :)