Saturday, June 17, 2006

Bila alba la FCRP

Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor! Anunt cu bucurie in suflet ca dupa 2 + 4 ani de facultate, am dat in sfarsit de un curs care mi-a placut maxim! Dupa ce am boscorodit in nenumarate randuri Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, se cuvine sa dau o bila alba doamnei Dorina Gutu, pentru al ei curs de Relatii Publice in Mediu International.

A fost o adevarata placere sa citesc 100 si ceva de pagini, scrise in fraze scurte, simple, clare. Am inteles mai bine despre ce era vorba, datorita studiilor de caz si cercetarilor prezentate. M-am umplut de bucurie si voie buna la paragraful despre blog-urile personale si cele corporate in subcapitolul despre noile tehnologii ale informatiei si globalizare (mai ales in conditiile in care am fost socata sa nu gasesc nici o informatie in acest sens in cursul de informatica destinat internetului!). Entuziasmul a atins cote maxime cand, sub lista de carti prezentate in bibliografie, am gasit link-uri! Da frate! Pai nu-i normal in secolul asta sa profiti de toate sursele de informare disponibile? Cand te adresezi unor studenti care-si impart timpul intre mIRC, sentimente.ro si YM, nu-i firesc sa le oferi resurse on-line?

In schimb, am fost dezamagita de reactia catorva colegi cu care am discutat despre asta in ziua examenului... Desi traiesc la fel ca mine in era web-ului, au gasit prezenta link-urilor in curs nepotrivita si au catalogat-o drept 'neserioasa'. Pai bine dragi viitori PR-isti si comunicatori, ia ziceti voi cum veti afla lucruri despre multitudinea de asociatii de PR din lume? Cum va tineti la curent cu ultimele curente, studii de caz, proiecte realizate de agentiile din alte tari? Unde intentionati sa cititi articolele maestrilor contemporani? Oare a auzit vreunul dintre voi de e-PR? Poate or exista peste 50 de publicatii de specialitate tiparite in Romania si nu stiu eu...

Ma rog, pentru mine cursul asta ramane un bun exemplu de 'asa da!' si sper ca nota la examen sa fie pe masura entuziasmului meu :)

2 comments:

bogdan minea said...

fcrp-ist si eu. anul IV. nu o sa comentez pb "gutu" si al ei "curs", pentru ca mai am de mancat ceva papa pana sa ajung sa il fac (anul 4). in schimb, am citit informatiile profilului tau... ca mamanci, dormi, mergi prin vecini, ei vin la tine, o cola si un jacobs 3 in 1... ma rog. afaza asta mi-a adus aminte de o intamplare de prin liceu, cand o individa (umanista cica, dar ingusta in toate cele rau) a fost extrem de contrariata cand intr-o compunere am avut o abordare de genul asta. mai concret, trebuia sa spun de ce as vedea o femeie preot... o chestie asa deosebita... eu raspunzandu-i ca nu vad nimic deosebit la ea atata timp cat face cele lumesti, atat de plictisitoare. sa ai o zi buna.

www.jurnalul0unui0tip0frustrat0de0vreme.blogspot.com

Sandra G said...

uuu... interesant, mai ai compunerea aia? :)

cat despre fcrp... iti doresc mult succes si muuuuuulta rabdare :) da-mi un semn cand ajungi la licenta, daca s-or mai da aceleasi materii la examen, s-ar putea sa am ceva interesant pentru tine ;)

o zi cu vreme buna si tie!