Saturday, June 24, 2006

Depeche Mode la Bucuresti

Deci Depeche Mode si-au batut joc de publicul roman! Solistul Dave Gahan a facut gesturi obscene tot spectacolul, si-a unduit soldurile ca un pervers, s-a dezbracat la bustul gol, a ingrozit spectacorii romani prefacandu-se ca il sodomizeaza pe colegul sau de trupa Martin Gore. Depravarea nu s-a oprit aici! Pe ecranele de proiectie au aparut sani goi!!! Depeche nu s-a multumit cu atat! Au mers pana la blasfemie, afisand cruci pe ecranele respective!!! Groaznic! Spectacolul trebuia intrerupt!!!

... ar fi zis Cristina Ciobanu!!!

Vorbind serios acum... Eu n-am fost niciodata un mare fan DM. Cand m-am maturizat si am iesit din perioada 'daca esti rocker tre sa-i urasti pe depeshari' am inceput sa apreciez foarte mult muzica lor, dar nu pot spune ca am fost vreodata fan. Concertul de aseara m-a lasat fara cuvinte...

In primul rand, a fost un show fabulos. Scena, 'prestatia', proiectiile, sunetul (vorba Silviei, baietii astia canta ca pe CD!), totul a fost la un nivel de profesionalism cum nu cred ca mai vede Romania prea curand.

In al doilea rand, desi cuvintele nu vor reusi niciodata sa exprime senzatia, am simtit ca sunt in prezenta unor... spuneti-le cum vreti voi: zei / monstrii sacri / m*****f***eri... sau pur si simplu oameni care si-au pus amprenta in istoria muzicii.

Dave e un bestial! He's such a diva! Dar are si de ce! :)

Am stat cu Silviutza in primul rand, lipite de gard, ca niste m*f*ritze care suntem :) si atat. Nu am ce sa mai spun, pentru ca experienta a fost dincolo de cuvinte. Punct!

Poze luni :)

7 comments:

Ioana said...

Aha! Asta l-a scris pentru mine, sa stiu si eu, nu va entuziasmati restul.

Junioradi said...

As da timpul inapoi de 10.000 de ori ca sa mai traiesc o data emotia megashow-ului.

:(
Dar asta bineinteles nu se poate.

:(

flo said...

nici io nu-s fan, da am cantat si am sarit in sus ca niciodata...si cand ma gandesc ca nu vroiam sa merg...
oricum toata lumea era la fel...mi-a placut de romani la concertul asta...depesherii traiesc si sunt foarte multi frate.
ma bucur pt ei si pt mine ca am fost la concert, music does makes us better
:P

Anonymous said...

Cateodata nu-i asa misto sa canti ca pe CD... dabaliu-ti-ef, asa ascultam CD-ul acasa! (BTW, nu sunt singuru' care crede ca domnu' Chino a cam facut pleibec - deci chiar suna ca DE pe CD :))

"I think God is dangling his dick - SHOVE THIS!"

Anonymous said...

In consacrata traditie de imbecil notoriu, am postat comment la DM in loc de Deftones.

Anonymous said...

Deci da, si Deftones au sunat ca de pe CD.

mariusiionita said...

deAr aLL,
eU nu CrEd ca am ascultaT mai mult de 2-3 hiTuri ale dM. coNceRtul insA mi se paRu suBlim. audio-video nu-SI mai imagineaZa nimeni ca se poate pRezenta asiSDerea. si fEEling-ul meU a Fost ca s-au produs mai bine decat pe suport magnetic. nu Am stAt iN PRimul rand dar mi-am PRopus pentru ROLLing_StoneS-ul de ANul vIItor.
p.s. fantelui care a stat pe randul 39, sectoru 37, locu 14/15 si care avea pretentia sa stea toata peluza pe scaun la un astfel de concert ii transmit calde tratamente cu electrozi de mare putere si doze intraspitalicesti cordiale cu diazepam in fabuloase concentratii pe masura impotentei lui cerebrale. am zis.