Tuesday, June 13, 2006

His / hers dinner

Mi-am dat eu seama intr-o buna zi ca trec anii peste mine si eu imi bat joc de corpul meu. Cum spunea ieri o fata la sala: 'Ehe, e din ce in ce mai greu, nu mai avem 15 ani!'. Asa ca, dupa cum stiti, m-am apucat de pilates si m-am gandit sa incep si eu sa mananc mai sanatos. Am stat un pic si m-am gandit cate gunoaie bagam in mine, junk food si E-uri si alte mizerii si am apelat la deja celebra Cori pentru o dieta.

A nu se confunda regimul cu dieta! Regimul este o reteta passe-partout ce se poate gasi in reviste de femei sau alte surse, care poate da rezultate spectaculoase in timp scurt, dar care e absolut inutil - daca nu chiar daunator - pe termen lung. Dieta implica o 'ordonare' a alimentatiei in functie de caracteristicile individuale (varsta, inaltime, greutate etc.) si o mentinere a alimentatiei sanatoase dupa atingerea obiectivelor de slabit.

Faza 1, dupa o saptamana, a fost sa nu mai am senzatia aia de foame permanenta. Dupa 2 saptamani si ceva am ajuns sa nu mai poftesc la 'ispite', lucru care m-a bucurat maxim, caci abia de acum inainte va fi mult mai usor de mentinut. Serile cu mese 'his and hers' au devenit prilej de a pune poze nostime pe blog si nu un test de rezistenta!

Ceea ce va dorim si dumneavoastra! :)

No comments: