Tuesday, June 20, 2006

Introducing Jimmy Pop :)

Vai, vai, vai ce-a fost aseara... Nici nu stiu de unde s-o apuc, mai ales ca nu vreau sa redundez review-ul serii scris de Silvia...

Deci, concert la Arenele Romane, in ordinea numerelor de pe tricou: Da Hood (niste galagie, daca ma intrebati pe mine), E.M.I.L. (briliant ca intotdeauna, desi foarte scurt; Costea rocz!:)), iar urmatorii merita cate un paragraf / caciula..

Montreal, niste baieti din Germania, au facut o punkereala exemplara. Da bine, era un fel de Blink in germana, dar cei 3 au fost super haiosi, multa energie, iar tobarul m-a spart de ras... pe bucatile de chitara, se ridica de la tobe si se invartea pe scena, isi arunca betzele in aer de ziceai ca o sa le prinda pe varful nasului si cand colo, cadeau undeva la 2m in fata. Trebuia sa fiti acolo ca sa radeti la fel de tare ca mine, inchei cu mentiunea ca muzica lor m-a trimis direct la masa de merch de unde mi-am achizitionat o bluza :D

Bloodhound Gang a fost cea mai apriga mascareala pe care am experimentat-o de la Tanti Viki si Anatol Pompiliu incoace... In afara de 'momentul pipi' pe care nu l-am prea gustat, tot show-ul a fost o caterinca geniala. De la textele scrise pe banner - cu referiri la mutu ('ziceti-i lui mutu sa-si mute dacia ca ne blocheaza autocarul!'), monica si irinel, laura andresan si altii, la 'dragostea din tei' - varianta hard core, trecand prin imnul national al Romaniei cantat la o trompeta mica de jucarie, n-a fost clipa in care sa nu se intample ceva care sa te termine de ras.

Cat despre after-party... dulcele stil clasic de abuzuri, excese si imoralitati in B52, o seara cum n-am mai trait de mult!

Abia astept Deftones... ;)

6 comments:

silvia g said...

jimmy is soooooo humping you!!!!

am ras la ce ai scris... desi am fost acolo! :))

smileyzulu said...

;-)

Maria said...

wow.....o mana bine plasata in gat, cu o traiectorie descendenta mascata destul de bine dar....not quite...:))

pacat ca nu-l putem lua acasa :P

Sandra G said...

eh... maybe we'll get lucky cu chino :D... desi eu m-as pastra pt primul concert sugar ray in romania [bale]...

Sandra G said...

ps: ;) :P

andra said...

hihi... mi-ar fi placut sa stam mai mult la chatuiala dar ... atmosfera spunea totul :)