Thursday, June 08, 2006

Niste baieti


Am fost aseara la concert in Underworld. Au cantat niste baieti. Adica formatia 'Niste Baieti':) Daca v-a distrat site-ul ala cu amintiri din copilarie (iaurt in borcan de sticla, sandy bell, brifcor, genericul de la desene animate cu pisica care isi face mustata tzinta... etc!) al carui link nu-l mai gasesc... e obligatoriu sa ajungeti la cel putin un concert cu Niste Baieti!

Din playlist mentionez: un actor grabit, banii vorbesc, ioane-ioane toata lumea doarme, daca ploaia s-ar opri, o lume minunata, melodia de generic de la 'tezaur folcloric'... toate in varianta punk! Mascareala maxima, prezenta scenica de nota 25 cu felicitari si rasete cat incape! Nici nu incerc sa povestesc mai mult de atat pentru ca tre' sa vezi ca sa crezi!


Intre Albert (voce) care ruga frumos punkistii s-o lase mai moale pentru ca si fetele au voie sa faca pogo!, Barbu (bas) de care in sfarsit nu se mai ia nimeni ca abereaza la microfon intre melodii (chiar sunt singurul om pe care il distreaza maxim interventiile lui Barbu???), Gabi care plays the guitar like a m*f*ing riot si Piti (tobe) care e un zeu, am reusit sa ragusesc, sa ma umplu de confetti in locuri nebanuite (mersi Albert!) si de unde imi faceam griji ca o ma ma miroasa politia rutiera ca am baut o bere, am reusit sa primesc un dush à la surubelnita care a gonit tot Hugo Boss-ul Woman de pe mine, mireasma de vodka putand da peste cap orice fiola de la 10m distanta...

Rar mai exista somn mai dulce decat cel dupa o seara de punkereala... :)

3 comments:

Alexandra B said...

nu Sandra, si eu sunt fana Barbu! e a one man show (daca vezi toate pozele de la concert o sa iti dai seama ca imi pot face album!:D)
si cu toate ca am dormit like 4 ore inainte sa merg la work, ma simt extrem de fresh!
long live Cuba Libre! :)

flo said...

http://www.igu.ro/latrecut/
asta este blogul cu "amintirile din copilarie" ...un destul de interesant, de altfel...

Sandra G said...

dadada! igu e foarte tare! :) mersi, flo!