Monday, June 19, 2006

Not so amazing news

Na ca AXN-ul a sunat mai repede decat era anuntat, sa ne spuna ca in ciuda lobby-ului intens facut de tot staff-ul local pentru echipa noastra, au fost alese alte doua echipe din Romania. Cica suntem primele pe lista de back-up si ca asta e o veste foarte buna, dar gustul amar pe care il simtim amandoua ne impiedica sa vedem jumatatea plina... O sa speram o vreme ca sunt unii oameni mai putin obsedati ca noi care o sa renunte, dar incercam sa nu ne imbatam cu apa rece... Eu incerc sa ma gandesc la filosofia ghiveciului de zilele trecute, poate gasesc acolo un pic de consolare...

13 comments:

Anonymous said...

se pare ca pana la urma te-a lovit ghiveciul :(

bored said...

dar nu trebuia sa mai fie un interviu? just like that ...v-au sunat dupa o luna dupa ce v-au spus ca sunteti pe shortlist ca sa va spuna ca nu sunteti alese ?
axn is weird

Sandra G said...

nu mai era nici un interviu... cat despre ghiveci, n-as zice neaparat ca m-a lovit :) am ajuns totusi a 3 a echipa din 850 which is pretty cool. la anu' mergem sigur! :)

Ardeia said...

eu zic ca inca mai sunt sanse si pentru anul asta... Nu se stie niciodata!
Oricum felicitari ca ati ajuns pana aici!

Sandra G said...

asa speram si noi..

multumim de sprijin! :)

silvia g said...

eu nu pot inca sa comentez ca sunt in denial... ca un junkie prost...

Sandra G said...

i know honey... oricum, daca aflam cine sunt cei 4 norocosi, aseara am primit 2 oferte de la niste hit-guys... :)

silvia g said...

hahaha... hmmm, mi-a venit o idee (insert EVIL here).

smileyzulu said...

ti-am zis....si eu, si J, ca putem rezolva asta.....doar sa ne spui cine este in echipele alea....;-)

Sandra G said...

pai despre voi doi ziceam si eu... oi fi fost eu putin ebrietata, dar crede-ma ca n-am uitat nici un detaliu din conversatiile din acea seara :D

Yazee Jay said...

fuck it! I'll do it for free!

Ioana said...

Mnuuuuu! N-a vazut Europa aşa ţâţe şi nici n-o să mai vadă acum. Lasă, doamnelor, am parc în faţa blocului, am lac, facem amasing race, aşa cum am promis!

Sandra G said...

asa facem doamna! le aratam noi lor ce-i aia amazing! n-au inteles absolut nimic! hahaha!