Tuesday, July 25, 2006

Holà!


Proaspat intoarsa de la Barcelona. Inca nu-mi gasesc cuvintele... E greu si cu pozele, pentru ca in prima seara acolo am avut un comitet de primire exceptional, care ne-a explicat cum sta treaba cu diverse licori locale, drept urmare am reusit sa-mi pierd cablul pentru descarcat poze :D

In cateva randuri, pana ajunge si Silviutza la un internet sa descarce poze si sa bloguiasca: mancat in Rai, intalnit cu John Malkovich, seara la Yacht Club cu aperitivul pe un velier, parc de distractii, ars la soare, baie in Mediterana, bataturi infernale, shopping divin, oameni fenomenali, vreme buna, Gaudi, dezvoltat iubire sincera si maxima pentru branza de capra, Roxy, limba spaniola si tot ce am reusit sa inteleg din Barcelona in 10 zile.

As putea locui acolo. Linistita!

Va urma...

2 comments:

Alexandra B said...

welcome back!
astept povesti incendiare despre acest trip :D

andra said...

post something. i had nothing intresting to read these days. post.post.post :p