Wednesday, August 30, 2006

Frequency

In doar 3 cuvinte: life altering experience! In 2: F***ing amazing! ;)



Locul

Pe coclauri, la cativa km de Salzburg se afla Salzburg Ring, un traseu de formula 1. Ala care a zis 'the hills are alive with the sound of music' cred ca habar n-avea despre ce vorbeste...


La intrare, prezentai biletul de festival si 5E pentru a primi bratara de intrare, un sac mare de gunoi si un jeton. Daca la plecare prezentai sacul de gunoi plin si jetonul, primeai cei 5E inapoi. De acolo, valul de multime te purta in camping...



Imeeeeens!!! Noi am ajuns tarziu, asa ca am gasit loc in 'cartierul rezidential' de langa padure, ceea ce a fost un lucru bun, caci vecinii erau ceva mai linistiti decat in 'centru'.


Sunt fan camping in locuri civilizate! Dusuri cu apa calda, impecabile la orice ora din zi sau din noapte, toalete impecabile si perpetuu aprovizionate cu hartie, chiar si un supermarket mobil in care puteai gasi orice, de la tampoane si crema anti-soare pana la corturi, saci de dormit si izoprene...

Dupa cele 10 minute de instalat cort, am purces spre zona de distractie, la vreo 10 minute de mers pe jos prin padure. Intre cele doua scene aveai tot ce-ti putea trece prin minte si chiar mai mult...


- mancare (burgeri, italienesc, chinezesc, indian, tailandez...)


- bautura (orice!) servita in pahare care costau 1E, drept urmare toate erau in maini la oameni in loc sa fie pe jos :)
- alte toalete impecabile la orice ora din zi sau din noapte si perpetuu aprovizionate cu hartie... unele dintre ele aveau chiar si cate o chiuveta mica de jucarie in fiecare cabina...
- tone haine si accesorii
- cd-uri si dvd-uri la preturi studentesti
- corturile sponsorilor care dadeau niste merch-uri foarte tari (shlapi - de la caile ferate, dopuri de urechi, sepci si pelerine de ploaie - de la providerul de telefonie mobila, fotolii sau canapele gonflabile - de castigat la concursurile Nokia)
- tunele din cauciuc cu sprinklere pe dinauntru, sa se mai racoreasca omu' daca-l arde soarele
- cort de chill-out cu mii hamace si narghilele


- lounge-ul Coca-Cola cu niste beanbags imense


- macara de 62 de metri pentru bungee jumping - din care am sarit! :)


Lumea

Coplesitor de misto... Inchipuiti-va cum e sa fii inconjurat de zeci de mii de oameni frumosi, fericiti, adunati intr-un loc cu un scop comun: sa asculte muzica si sa se simta bine...


Cum spuneam, coplesitor! Multi copii, dar nu numai. Am vazut un tata cu fiul lui de vreo 10 ani, o mama cu fiica ei de 14 ani (care stateau la gard la Less Than Jake, fata explicandu-i mamei cine sunt baietii aia de pe scena si ca sunt americani si ce vor ei de la muzica...), un domn pe la vreo 40 de ani care stia toate versurile la Lostprophets si la Bodycount... Un baiat inalt si slab care se plimba cu un carton pe care scrisese 'Free Hugs'. Cei mai galagiosi si caterincosi betzivi, cu care evident ca ne-am imprietenit :)


Fete machiate si coafate exact cat si cum trebuie. Cei mai rupti conversi si totusi nimeni nu arata de parca tocmai iesise din cort. Am simtit miros de transpiratie o singura data in 2 zile. Nu stiu ce sa mai zic...


Muzica

Silviutza cred ca a acoperit in mare ce era de acoperit, asa ca nu ma voi lungi aici...

3 Feet Smaller - Cand am ajuns aproape de wavebreaker, vocalul tocmai zicea 'let me see your hands'. Inchipuiti-va public mai mult decat incape in Arene, ridicand mainile si aplaudand in acelasi timp... 'Now jump!'... Si au sarit toti, iar eu am trecut de la piele de gaina la dat lacrimi. Ce ti-e si cu nevoia de apartenenta... :)

Coheed & Cambria - Mi-au placut ceva mai putin decat m-as fi asteptat, mi-a parut rau ca au avut niste probleme tehnice...


Paolo Nutini - Vai ce voce a putut sa aiba baiatul asta...

Eagles of Death Metal - Un fel de Zizzy Top mai punk-rock. Foarte tare!

Less Than Jake - no comment :)

Lostprophets - Pe cat de gay aratau, pe atat de rock a fost.

Bodycount feat. Ice-T - Silvia a zis-o cel mai bine: aia a fost piesa de teatru, nu concert! :)


Muse - Sunt fan! Imi placeau dinainte, dar dupa concertul din prima seara m-am indragostit irevocabil...

Morningwood - Un fel de Hole, cu un fel de Courtney Love un pic mai tanara si un pic mai putin credibila... dar foarte dragutz :)

Mando Diao - Ilustrii necunoscuti, nu auzisem de ei, toata lumea avea tricouri cu ei. N-am mers la scena, i-am ascultat lafaite la Lounge, dar cd-ul ascultat la Andreea cand ne-am intors la Viena m-a convins ca sunt niste suedezi foarte misto.

Prodigy - Cojones cat cuprinde.

Franz Ferdinand - Un fel de mare party, cu dans, cantat si voie buna.

Ne vedem la anu'... :)

3 comments:

silvia g said...

I got a free hug!!!! Se pricepea baiatul ala, chiar era profesionist. Uite ca de asta am uitat sa scriu...

Foarte cuprinzator, pisi!

Yazee Jay said...

well heard it live but i can see now you had loadz of fun and yes! next year we'll do all the festivalz! we just gotta!
happy birthday again by the way!

silvia g said...

si ai uitat sa mentionezi ca am ascultat si arctic monkeys si kaiser chiefs tot lafaite la lounge... si copiii cantau "i predict a riot!"