Tuesday, September 12, 2006

323 30 30

Ieri am facut aproape 2 ore de pe langa ProTV pana in Drumul Taberei. Intersectii blocate, soferi nedisciplinati, pe scurt: trafic ca'n codru! Si cum ma plictiseam groaznic si oricum toata lumea trecea pe rosu si inventa benzi pe strada, m-am gandit sa incalc si eu o regula si sa vorbesc la telefon. Auzisem eu la un moment dat ca politia rutiera si-a tras hotline pentru reclamat ambuteiaje, obstacole in carosabil si alte astea. Drept urmare, am sunat la 931 sa aflu numarul cu pricina. Nu va inchipuiti un numar cu 0800- si o voce senzuala de domnisoara...

Numarul este 323 30 30 si va va raspunde un domn cu voce groasa si un pic plictisita. I-am descris in doua vorbe cum arata intersectia Mosilor cu Regina Elisabeta si mi-a promis solemn ca trimite un echipaj.

Acuma, cred ca pana a ajuns echipajul lor s-a eliberat intersectia de la sine... Insa daca oamenii tot au pus la dispozitia cetateanului acest instrument, de ce sa nu fim cetateni si sa il folosim? Asadar, cand simtiti ca nu se mai poate, ca daca mai prindeti inca o data stopul va plesneste vena de pe tampla, apelati politia rutiera la 323 30 30 :)

10 comments:

Zaza said...

Will dooooo!!!

ioana said...

S-a intors ma, s-a intors!

ioana said...

Da acuma unde-i blonda??

Sandra G said...

pe la filmari cred :)

whereisUrmind said...

Pentru a evuta situatiile in care esti prins in trafic si iti vine sa mitraliezi tot ce e in jur recomand calduros...
http://www.vespausa.com/images/132.jpg
:)

Sandra G said...

ehe... as vrea eu... momentan nu sunt convinsa ca scooter-ul e cea mai buna optiune pentru o femeie in bucuresti... :(

ioana said...

Eu cred in bicicleta. Ia gandeste-te Sandy, mainile tale pe ghidonul de la bicicleta.

Sandra G said...

dupa o ora si ceva azi dimineata ca sa ajung in centru din DT, cred ca si eu incep sa cred in bicicleta... as completa imaginea ta cu o pereche de manusi fara degete ca sa nu fac bataturi de la ghidon :P

tausance said...

buna treaba cu vespa. atat ca e doar 4000 de euro http://www.piaggio.ro/vespa/vespa.htm
alta veste proasta e ca daca scapi din ambuteiaje te scot pe trotuar autobuzele ucigase sau te sfasie comunitarii.

Zaza said...

trei doi trei trei zero trei zero

haiku maica, zau asha!!!