Saturday, September 23, 2006

Ce a vazut DOAR Parisu'!

Mi-am zis eu la un moment dat ca nu voi scrie aici despre site-uri, pentru ca daca incep nu ma mai opresc. Dar de data asta chiar nu m-am putut abtine...

Peuplade.fr este un site de comunitate, sprijinit de Primaria, RATB-ul si Metrorexu' din Paris. Conceptul este simplu: te inscrii, iti indici apartenenta la un cartier parizian si scrii acolo cum esti dispus sa intri in legatura cu vecinii - schimburi, servicii, intalniri si multe altele. Poti sa cauti pe cineva care sa-ti plimbe cainele, sa-ti pui masina la dispozitie pentru dus copiii la scoala de dimineata, sa recomanzi un babysitter de exceptie sau sa anunti ca s-a deschis o patiserie bestiala la coltul strazii. Site-ul serveste de platforma pentru organizarea unor intalniri periodice intre vecini, care pot fi cam orice de la grupuri de lectura, la proiecte umanitare sau pur si simplu 'hai sa bem'.

Ce m-a dat pe spate maxim, este urmatoarea formulare:

"Peuplade propune o noua abordare a vietii de cartier si a relatiilor de vecinatate, inspirate de cultura digitala.

- A te defini asa cum vrei, dincolo de etichete
- A crea legaturi fara sa-ti expui viata privata
- A participa fara a trebui neaparat sa te angajezi
- A ne ajuta reciproc fara a ne sacrifica
- A te deschide fara a te fortza…

Pe scurt, Peuplade este un mijloc de a inventa impreuna o viata care conciliaza caldura satului cu libertatea orasului."

Cam cat de frumos? :)

2 comments:

Zaza said...

...cam cat falansteru' de la scaeni... ;))

Zaza said...

mamica,

am incercat si eu sa ma sainap pe saitul ala (behehee), in calitate de "ex", da astia ma cauta si in kilotzi de preferinte....

auzi tu, "ce servicii pot io sa fac rezidentilor"....

HUOOO SCHENGEN!!!