Thursday, September 28, 2006

Festival '39 II

Revin cu poze si detalii...

Locul asta e cu adevarat special. Pe langa design-ul interior genial - nici prea-prea, nici foarte-foarte, pe langa muzica perfect potrivita cu ideea de 'Cafeneaua Bucurestiului D'Altadata', pe langa serviciul ireprosabil, mai e ceva care parca te-ar tine acolo ore in sir fara sa-ti dai seama unde a trecut timpul, si nu cred ca e vina netului wireless din aer :)

Orice ar fi, Festival '39 e locul in care vreau sa ies cu prietenii la un suc / vin / ceai, in care vreau sa citesc la o cafea / ciocolata calda, in care m-as apuca sa scriu o carte, in care mi-as stabili intalnirile de business si in care as aduce orice turist care mi-ar pica sub mana :)

Cerdacul





















The Cigar Club



















Abia cand acest loc arata asa iti vine sa zici 'ma duc sa imi pudrez nasul' in loc de alte variante :)

11 comments:

Zaza said...

uaaaau! preabine, doamna, nu mai scapatzi!

it's our "confidential place" going global!!!!

*aplauze furtunoase*

garga said...

festival 39 - unul din lucrurile/locurile care mi-au lipsit cand am plecat din brasov. oare o sa aduca si tampa sa o puna in loc de dealu' mitropoliei?

Sandra G said...

invidiez toti brasovenii. as vrea si eu sa vorbesc la fel de frumos si cu la fel de mult drag despre locul in care m-am nascut.

nu cred ca reusesc treaba cu tampa anul asta, dar din cate am inteles de la o alta brasoveanca, atmosfera e din acelasi film :)

Zaza said...

subscriu cu ambele maini, bitterul de la Festival 39 din Brasov e EPIC

ioana said...

Pai de ce-ai plecat din Brasov? Si Mona la fel, fa, de ce-ai plecat din Brasov?

Yazee Jay said...

k sa ne fie dor de el!

malice said...

festival 39! mereu uit cum se cheama barul ala fain din bv in care am baut best cocktails ever ! bine ca s-a deschis si in bucuresti ...cand am plecat eu . smiork .

Anonymous said...

Festival 39 e bestial. Trebuie sa incercati si mancarurile
Fratilor, cu plecaciune, admiratiune si consideratiune va salut - preastimabililor.

Alexandra B said...

good point Jay. ca sa ne fie dor de el...
macar acum avem festivalul... sa zicem ca e o particica din Brasov cu noi :)

Anonymous said...

as vrea sa stiu unde este acest club minunat si mult laudat

Sandra G said...

hanul lui manuc, intrarea din cheiul dambovitei, la unirii.