Monday, September 18, 2006

Manele publicitare

Acesta este un mesaj pentru clientii care cer sau agentiile care recomanda acele vehicule branduite care fac o galagie ingrozitoare. Si nu, nu este scris doar pentru ca imi vine sa-mi cumpar un aruncator de flacari in fiecare dimineata in care ma trezesc auzind 'Praktikeeeer, pentru oameni practici'.

Doamnelor... Domnilor... acest instrument este maneaua publicitatii!!! Este un mod josnic de a te asigura ca vrand-nevrand, toata lumea din lume aude despre ce prostii vinzi tu. Este un derivat al 'publicitatii' medievale, o versiune moderna a tobosarului care se plimba pe magar si urla ce se mai intampla in regat, luandu-si galeti de mizerie in cap pentru ca trezea lumea din somn sau o deranja din ale ei. Pe scurt, ce e maneaua pentru muzica - e aceasta metoda pentru publicitate. Punct!

PS: Brico Store ruleaza!

8 comments:

silvia g said...

ai uitat sa zici ca e ca "sticleeeee goaleeee cumpaaaar". si sunt de acord, e cam invaziva.

idaho said...

Este ingrozitoare.
Daca arunc cu roshii in ea se cheama distrugerea proprietatzii? oare nu pot sa ii reclam la politzie pentru deranjarea ordinii publice?

Zaza said...

I'm lovin' it! ;-)

Si apropo de ce spusesi, ce crezi ca imi sugereaza inputul "vérification des mots"?

pulaak

Nu putui sa ma abtzin...

Trop fort, mamica!

andra said...

eu am o problema cu altele. astept sa apara promotia "asternuturi Pepsi". perne si cearceafuri branduite si cu multe sticle pe ele.

Sandra G said...

silvia> "cam"??? e invaziva pana in adancul esentei sale!!! sa moara!!!

idaho> din pacate da, ar fi distrugerea proprietatii... dar daca le gasesti parcul auto si reusesti sa le strici ceva fara sa te vada nimeni e super tare, pentru ca se incadreaza la acte de vandalism si 99% dintre asigurari nu acopera chestia asta :D si nu, din pacate n'are treaba cu linistea publica pentru ca cica publicul are nevoie de liniste doar intre 10pm si 8am iar ei respecta chestia asta...

zaza> ce pot sa zic, pe val ca intotdeauna :)

andra> stii ceva ce noi nu stim?

si pentru publicul general> astept ca aceasta chestie sa fie scoasa in afara legii, impreuna cu spam-ul postal de la billa, selgros si alte mizerii care imi indoaie mie facturile si scrisorile :)

Zaza said...

da de spamu artizanal de la M*TRO, ala cu foaiea grooooaaaassssaaaa de plastic, Ceashk fashion, ce mai zici, ai?!?

Io zic ashea: pulaak :))

Sandra G said...

eu cred ca 'pulaak' e in klingoniana. de asta ce zici? :)

Zaza said...

ask blogger support

na!

PS: Trust no one!

ps2: zctzcv? presupun ca nu.