Saturday, September 23, 2006

Proud-proud-proud :)

Stiu ca parintii mei sunt mandri de mine, orice as face. Stiu ca sentimentul care ii incearca pe ei n-are nici o legatura cu mandria care ma incearca pe mine cand imi mai trimite Silviutza cate o reclama facuta de ea. In schimb, mandria asta a mea e diferita de cea simtita miercuri la concertul Shy Beatz in Cool Cat, sau cea simtita azi cand am vazut desenele astea. Dincolo de a fi fratziorul meu de suflet, Jayutzu' este un om cum n-am mai intalnit. Cred ca la el a dat-o barza cel mai rau in bara: ar fi trebuit sa se nasca in San Francisco-ul anilor '60 sau peste niste sute de ani, cand oamenii vor fi inteles ca violenta e degeaba. E talentat fara sa aiba 'toane' de artist, e senin fara sa fie hipiot, e cel mai iubitor dar are discernamant, e ca un copil caruia i se tot trantesc suferinte de om mare. Ii invidiez entuziasmul, ii doresc detasare si sunt mandra de el de fiecare data cand mai face cate un pas, indiferent de directie. Love ya puiutz! :)

1 comment:

Yazee Jay said...

you just made love mondayz! luv you too sis!! *blushin*