Monday, October 30, 2006

Back in pink :)

Gata! M-am intors! La Paris a fost exceptional… Atat de personal de exceptional incat nici nu voi da detalii.

Din avion am sarit intr-un atelier de comunicare de 4 zile, parte a unui program de formare de formatori pe care il urmez. Este incredibil cat e de simplu si usor sa nu te stresezi, pur si simplu vazandu-ti de tine in loc sa taberi pe celalalt.

Ma rog… viata e roz, energia e sus pentru a face, a schimba, a incepe, a reinnoi.

Bine v-am gasit! :)

14 comments:

Anonymous said...

Sper că nu e ăla de la INA, care vrea să formeze formatori francofoni pe care să-i angajeze, dar numai cu condiţia ca potenţialii candidaţi-formatori să fie mai şcoliţi şi mai deştepţi decât intervievatorii-francofoni, care intervievatori-francofoni se vor metamorfoza şi în profesori-francofoni de formatori-francofoni? :)))))

Anonymous said...

in sfarsit, madam!!!

Sandra G said...

nu, aquiu, nu stiu despre ce vorbesti, deci nu e ala :)

Arnaud said...

Hello c nono!Un petit tour sur ton blog!
Jolie photo, le modèle posant sur la photo est aussi foarte frumoasa( excuses pour l'orthographe, "très jolie").J'ai été vraiment très heureux de te revoir mais aussi triste de devoir te dire aurevoir aussi vite. J'en ai même oublié de payer(j'ai arrangé ça avec béré!) Tu m'as troublé.
Jte dis à bientôt.
Gros bisous.
Nono

Sandra G said...

Merci Nono! Ca a ete un plaisir de te revoir et moi aussi j'ai ete triste que tout a ete aussi court... Peut-etre qu'on aura plus de temps la prochaine fois :) Gros bisous a toi aussi!

silvia g said...

cam selfish, pisi... share the joy.

Sandra G said...

fine! :)

andra said...

frumos frumos... sa stii ca nu am uitat de invitatia aia la cafea... astept inca :) dar tu se pare ca ai uitat :(

Sandra G said...

n-am uitat! it's all about the timing... cafeaua aia va exista, jur pe mov! :)

Anonymous said...

mdeah ;))

andra said...

mov sa fie!

Anonymous said...

dupa ce am invatat pe de rost Absenta motivata de la atatea vizite, acuma ce faci?!

Sandra G said...

gata doamna! m-am executat! :)

Anonymous said...

aoleu, mama, daca stiam ca postezi atat, te atentionam mai devreme