Friday, October 06, 2006

Bucharest tagged.

La provocarea Silviutzei, zic:

3 locuri care-mi plac in Bucuresti:
- strazile cu capitale din Dorobanti
- parcul Cismigiu
- zona Lipscani cand e frumos afara

3 locuri pe care le detest in Bucuresti:
- iesirea din oras prin Colentina
- parcul Herastrau in week-end
- Berceni


3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii:

- B52
- Festival '39
- terasa Quando cand e Vlad pe tura :)

3 lucruri pe care un occidental nu le-ar intelege in Bucuresti:
- de ce sunt oamenii atat de posomorati pe strazi
- de ce vanzatorii nu vor sa vanda
- de ce se lasa cladiri frumoase in paragina totala

Cel mai de fitze cartier: Primaverii

Cel mai urat cartier: Ferentari

Dau mai departe la gorgeoux si la zaza.

11 comments:

Zaza said...

vreau si io leapsa!!!!

aici: http://rapireadinserai.blogspot.com/

(nu am rezistat)

Sandra G said...

gata doamna, s-a facut! :)

Rapirea din Serai said...

Saaaaru-maaaaanaaa;-)

pt ca azi sunt boieroaica mintii si mi-am tras WE prelungit, acuma ma apuc!!!! ;))

ps: bai, cum imi fac si io chestii pe margine la blog???

Sandra G said...

bem o cafea asap si iti arat tot ce trebuie sa stii :)

gorgeoux said...

Asta, desigur, dupa ce mai bei vreodata cafeaua cu mine :D Leapsa gata si data.

Sandra G said...

absolut dear! citit si aprobat la ambele doamne! :)

Rapirea din Serai said...

mersi, maica :))

ps: azi, "unmuyu", astia de la blogspot au ceva cu mine, dom'ne!!!

Anonymous said...

hei, leapsa nu se cere, se da! ati incalcat o regula elementara, la colt cu voi

Sandra G said...

eh utopic, un pic de indulgenta, doamna incerca sa introduca subtil noul blog... la cat m-am rugat de ea sa-si faca in romana, nu putea sa ma anunte pur si simplu ca a cedat :)

andra said...

nici eu nu sunt de acord cu Ferentariul :) se poate si mai rau. tre sa dezbatem la cafeaua ta.

Sandra G said...

hehehe! it's on! :)