Monday, October 02, 2006

Crush

Ziceam ca revin cu detalii despre triplul meu crush... Totul a inceput cu un film. Vazusem trailer-ul mai de mult, am vrut sa-l prind la cinema, dar pana la urma am inchiriat dvd-ul.





Banlieue 13
este un film politist / de actiune, made in France. Povestea nu e cine stie ce: in 2010 suburbiile 'delicate' din Paris sunt imprejmuite cu ziduri, se fura o bomba care este dusa in suburbia 13 - evident, cea mai periculoasa dintre toate - si un politist (Cyril Raffaelli) trebuie sa o recupereze cu ajutorul unui 'baiat de cartier' (David Belle).

Si 'schema abia acuma vine'... Nici unul dintre acesti baieti nu este actor de meserie. Cyril este cascador profesionist, iar David [*suspin*] este co-inventatorul Parkour. Si uite asa filmul devine un display fabulos de ceea ce eu am numit 'balet urban'. In scenele de caft e mai importanta miscarea si felul cat mai spectaculos in care cade caftitul, nu cate geamuri sparge sau cat sange curge. Iar daca v-ati plictisit de scene de urmarire cu cat mai multe masini, motociclete, explozii, elicoptere sau mai stiu eu ce, luati de aici un David [bun rau de tot!], fara trucaje sau efecte, care transforma arhitectura urbana in propriul lui teren de joaca.

Daca reusiti sa vedeti filmul, va invit sa lasati la o parte ochelarii cu care va uitati la Von Trier sau mai stiu eu ce si sa-i puneti pe cei cu care v-ati uita la boarderi, skateri sau rolleri.

Cat despre Parkour... este noul meu sport preferat si ar putea fi o noua motivatie de a ma intoarce la sala, daca as fi genul into obiective pe termen lung :D

15 comments:

idaho said...

Recomand soundtrack'ul (da' sa renuntzatzi la ochelarii de Noir Désir :D )

Sandra G said...

da chiar! bestial soundtrack-ul! completeaza imaginea intr-un mare fel... pai cum ar fi sa vezi lacul lebedelor dansat pe NOFX? imi plac amandoua, dar nu le amestec! :P

Zaza said...

nu-s chiar genu' meu de paduki :)) (daca era la marsilia era perfect si nu din cauza de Taxi "enspe", prietenii stiu de ce ;))

DAR

cred ca am sa ma duc sa il inkiriez si io, nu de alta, sa vad dak madame mere ma sterge de pe testament ;))

ps: vad ca anonimu venetzian a disparut de tot... this is making me incredibly nervous ;))

Anonymous said...

intrebare-ntrebatoare: david e papito ala tatuat?!?

daca da, mai vii de-acasa

Zaza-reaua

ioana said...

sandy, atunci, iti voi trimite barbati pe mail.

Sandra G said...

zaza, cam ce parere ai despre mine? evident ca e brunetul ciufulit si tatuat! :)

brandy, un DA hotarat, inbox-ul meu te asteapta! :)

Zaza said...

VREAU SI EU BARBATI PE MAIL!!!!

ps: fata desteapta, Sandra ;))

ioana said...

Daca cererea e mare, propun sa facem alta pagina cu asemenea barbati: parkouristi, boarderi, skateri, surferi, kiteri, tot ce inseamna par ars de soare si pectorali suedezi.

Zaza said...

Preabine, doamnelor.... si sa o cheme pe pagina aia cam asa:

"MAGAZINUL DE BAETI"

....dot com, evident :))

idaho said...

:-s
je commence de détester l'humor féminin.

Sandra G said...

de ce idaho? girls just wanna have fun... radem si noi cu ce putem daca nu ne pricem la masini, fotbal si panarame :)

Zaza said...

domnu idaho, on se connaît pas,

MAIS...

tocma' ati comis o mare eroare de greseala "in limba aceea" :))

pai bine dom'ne, se zice "je commence de détester ", ai?!?

pana data viitoare, ia mata si scrie de vreo suta de ori....

" je commence à détester l'humour féminin " si pe urma vino in serai la tranta, ca-i mai dreapta :))

Zaza-Francofoana (hasta la muerte)

Sandra G said...

bai! ia gata cu certurile! zaza, nu te lega de putinii mei cititori, te rog io mult! :)

idaho, pardon her french, zaza e mai purista asa de felul ei, dar are un suflet de aur! jur pe mov!

Zaza said...

nu fu flaming, nu fu trolling, fu numa' défense et illustration de la langue francaise :))

il asigur, pe aceasta cale pe domnul idaho de toata consideratia proprie :))

ioana said...

Exista umor feminin?