Friday, October 06, 2006

Museic ;)

Dupa cum stiu unii dintre voi, de cand i-am vazut la Frequency, sunt fan Muse. Mare trupa, mare caracter! Am aflat din newsletter-ul lor ca au filmat clipul pentru ultimul single in Romania. Daca as fi stiut dinainte, m-as fi imbracat in groupie si m-as fi invartit pe langa locatie dupa o photo-op sau ceva :)

Ma rog... tot din newsletter am ajuns pe pagina MTV EMA 2006, sa-i votez pe baieti la categoriile la care au fost nominalizati. Din lipsa de variante, la Best Romanian Act am votat pentru Parazitii. Va invit sa dati si voi cu click-u' pe acolo, poate anul asta nu ne mai facem de cacao muzicala cu d'alde Voltaj sau mai stiu eu ce...

6 comments:

silvia g said...

ceee maaaa? si tu esti foarte calma? cum sa ratam asa ceva, piasi? hai ma.... :((

Sandra G said...

piasi, tu ai lucrat in 'industrie', daca cineva putea afla ca se intampla asa ceva, tu erai... ma rog... better luck next time :)

andreea said...

din cate am auzit, s-a filmat ceva din clip in romania, dar ei nu au venit.

Sandra G said...

postasem inainte sa reusesc sa vad clipul, m-am prins ca ei n-aveau de ce sa vina... dar tot as fi incercat sa ma bag un pic in seama pe acolo :D

ai auzit din vorbe de oameni sau lucrezi in domeniu?

andreea said...

haide mah sandra, doar stii ca nu lucrez in domeniu...sunt eu, andreea :))care iti dadea de baut in under.
am auzit de la cineva care lucreaza in domeniu. da si eu m-as fi bagat in seama, poate imi aparea capsorul cu un ranjet pe fata in clip.;)

Sandra G said...

aaaaaaaaaa andreeeeeeeea :) inseamna ca mi-ai dat bine de baut in under ca nici nu mai tin minte :D