Tuesday, October 10, 2006

Sunt cu ochii pe voi!

Ca tot bloggeru' care se respecta, cred ca imi vizitez trackeru' mai des decat intru pe blog. Astazi am simtit nevoia sa iau o pauza si sa va multumesc, tuturor celor care ma cititi :)

Nu voi intra in discursul despre 'de unde am plecat si unde am ajuns', il pastrez pentru luna noiembrie cand Pensées-lutzele implinesc un an. Ce vroiam sa spun acum este ca 'atunci' nici nu mi-a trecut prin minte ca voi avea 1000 si ceva de 'unici' pe luna, ca se va ajunge aici din toate colturile lumii... pe scurt, ca ma va citi altcineva decat cei din lista de link-uri.

Asadar, fac un apel la ilustrii necunoscuti (i.e. cei pe care nu ii cunosc in lumea reala) si intreb: ce va place? ce nu va place? ce va motiveaza sa tastati url-ul asta si sa petreceti cateva minute din zi citindu-ma?

In incheiere, ca sa o parafrazez pe Silviutza...

Referrer of the day: bibliografie black eyed peas

12 comments:

andreea said...

Ce tare!!! Pai Austria probabil ca stim de ce :)
E intrigant insa ce se intampla cu restu lumii.. diaspora sau ai pur si simplu poze dragutze?:)

Anonymous said...

Madam, ai capiat, cum adica " simt nevoia sa iau o pauza"?!?

Pai eu ce pana mea mai citesc la birou cu cafeaua sub nas????

*smirks*

btw, desi ne cunoastem de niste ere geologice IRL, va multumesc ca existati, doamna ! ;))

Sandra G said...

hehe... cu austria e clara treaba, intr-adevar :) cat despre restul lumii, chiar daca au ajuns aici doar pentru poze, tot e foarte ciudat sa-mi inchipui ca un om din Barbados sau din Arabia Saudita a trecut pe aici :)

idaho said...

nu tastez.. dechid feedreader-ul, imi intri fara sa te chem in viatza. Shi daca tot intri, de ce sa nu te citesc?

Anonymous said...

astept explicatzii... ;))

Sandra G said...

doamna, iti multumesc pentru multumiri, imi merg la suflet :)

pauza era in sens de am scris despre ce scriu in loc sa doar scriu, get it? :D

Anonymous said...

ptiu, ca m-am speriat!!!

sa nu mai imi faci de-astea!!!!

Sandra G said...

idaho, multumesc pentru raspuns :)

Anonymous said...

Salut,

Sint unu' dintre cei 163 din Anglia.
Am dat intimplator peste blogu' tau, mergind din link in link, nu mai tin minte de unde am plecat ... initial mi-a placut titlu', pe urma mi-au placut niste comentarii despre nivelul de civilizatie al bucurestanului ... si d-atunci intru cind pot. Destul de regulat, totusi.

Plus ca tu m-ai introdus la Sublime ... ma-nclin! Genial!!!

Ce-mi place? Ce nu-mi place? Ce ma motiveaza? Prea multe de spus acum, da' promit c-o sa revin (email poate?).

Cu plecaciune,

Andrei

Sandra G said...

Salut Andrei, multumesc de comment. Daca sunt chiar atat de multe de spus, trimite la pensee.lutza@gmail.com cand te simti inspirat :) Ma bucur de Sublime, nu-mi imaginez viata nimanui fara!

Anonymous said...

ete, vezi, ca mai e oameni civilizati pe lumea asta !!!
;))

Anonymous said...

motivul prezentei mele aici: festival 39.. l-am google-uit si blogul tau era al doilea in lista.. asa ca iata-ma! :).. am venit si nu mai plec.. nu am pasiunea scrisului si nici a blog-urilor dar aici mi-am gasit o exceptie, ce pot sa spun.. m-ai vrajit :)
trecand peste.. tot respectul pt ce ai realizat aici si mult succes in continuare!

Numai bine!