Tuesday, October 10, 2006

Zilele Biz - Marketing si Advertising

Azi am primit pe mail programul zilei de Marketing si Advertising din cadrul Zilelor Biz. Din pacate nu pot sa ajung sub nici o forma. Asa ca lansez o propunere: la inceputul lunii noiembrie dau o cafea cui a fost si e dispus(a) sa impartaseasca informatii. Ma intereseaza in mod special Revolutia Internet si workshop-ul de Blog Marketing cu Jeremy Wright si workshop-ul de comunicare interna. Who am I kiding? Ma intereseaza toata ziua, dar am zis sa incerc sa fiu mai precisa :) S-ar putea sa am si eu cate ceva de interes prin traista cu know-how asa ca stiti unde sa ma gasiti...

In speranta unui sharing de mare angajament,

A dumneavoastra blablabla :)

4 comments:

drims said...

eu s-ar putea sa ajung daca reusesc sa-mi conving boss-ul ca e spre binele etern al firmei bla bla. asa ca..buy me with coffee;)

Anonymous said...

drims, am pus frisca la rece si biscuitii la copt... tin pumnii cu boss-u' :)

Lore said...

Sandra, Jeremy Wright a fost in vara la Romexpo si a tinut seminarul despre marketingul prin bloguri. Eu am fost acolo si am in computerul de acasa toate prezentarile lui in powerpoint. Daca le vrei, scrie-mi un e-mail si iti dau reply.

Daca te intrebi cine sunt, ei bine, suntem colege la Relatii Publice iar blogul tau mi-a fost recomandat de un amic comun, Petre.

Sandra G said...

Multumesc Lore, raman datoare! Ca sa nu-ti pui tu e-mailul in vazul lumii, imi poti trimite ppt-urile la pensee.lutza@gmail.com? Mai vorbim pe mail...