Thursday, December 07, 2006

News-flash

Potrivit H.G. 1011/08.10.2001 si Ordinului Ministrului Educatiei si Cercetarii 3450/21.03.2006, studentii anului V de la forma de invatamant la distanta - promotia 2002-2007 - vor putea sustine examenul de licenta incepand cu sesiunea iunie 2007.

De ce facultatea a aflat abia acum despre un ordin din luna martie? De ce dintr-o data masura asta e necesara in procesul de acreditare al facultatilor care au forma de invatamant la distanta, atata timp cat pana acum totul era fine and dandy?

Ma rog... Bine ca nu ma stresasem prea tare :) Inca o dovada a valabilitatii expresiei "lasa pe maine ce poti face azi, ca poate maine nu mai trebuie"...

5 comments:

Lore said...

Eu chiar eram pregatita sa dau examenul in februarie. Idiotenia astora imi da planurile peste cap. In fine, cum am supravietuit pana acum, o sa trecem si peste asta.

Te pup!
Lore

Zaza said...

Nu se poaaate, jos cu snspau'!!!!

Is that supposed to mean you're back??? ;))

Sandra G said...

Lore, stiu ce zici... si eu eram gata sa fiu absolventa in martie, dar de, daca ministrul ordona, ministrul ordona, nu te pui cu el :) Bafta multa!

Zaza, i'm not back din alte motive... Am scris totusi de chestia asta ca sa nu fiu acuzata de tainuire :D Stai linistita ca vei fi prima care afla intoarcerea bloggeritzei risipitoare :)

Zaza said...

hooraaaay for the busy bee ! :D

ps: word verification ne invita la rele: azi, "damgin". :D

Zaza said...

hai ca te-am tras si pe tine-n poza!