Thursday, December 14, 2006

One fine day :)

Ceea ce s-a intamplat azi dimineata cand am ajuns la birou, m-a impins spre blog...

De aproape o luna, impreuna cu 2 dintre doamnele de la birou (respectiv office manager & marketing executive) am trudit la cadouri de sarbatori pentru clienti. Nu zic ce, ca inca nu s-au livrat toate, doar ca am avut o idee de mare exceptie si angajament :)

Ma rog... ieri a fost ziua din iad. Lista cu mii modificari de ultima suta de metri (note to self: anul viitor, a se incepe din august!), etichete, felicitari, plicuri, executie de diverse detalii pe cadouri, carat, mutat, asteptat curierii care au zis ca vin la 4.30 si au ajuns la 7.30... pe scurt: bucuriile iernii! Sfarsite, ostenite, indoite de coloana de la atata sus jos, cu inima stransa, ne-am multumit una alteia intr-un mare group-hug (da, chiar mare, caci una dintre doamne e foarte gravida) si am plecat care incotro.

Azi dimineata, ajung la birou in acelasi timp cu colegul G., care avea un buchet de flori in mana. Il intreb a cui e ziua, gandindu-ma ca in toata nebunia oi fi uitat pe cineva... Imi zice ca florile nu sunt pentru cineva din firma. Ajungem sus, moment in care G. da cumva din maini incat constat ca are 3 flori impachetate separat.

Ni le ofera noua, cele 3 muschetare care s-au spetit la cadouri, multumindu-ne pentru sprijinul pe care l-am oferit departamentului de sales pregatind niste cadouri asa frumoase pentru clienti.

In doua vorbe: traiasca domnu' G.! traiasca feedback-ul pozitiv! traiasca sentimentul pe care l-am avut azi toata ziua!

Atat :)

5 comments:

albeenah said...

What a difference a flower can make!

marie said...

note to self: a te inunda cu surprize in perioada urmatoare pentru a te impinge definitiv pe blog :)

nichita said...

desi am invatat de mult ce cadou valoros este o floare in ochii unei femei, nu contenesc nici acum sa ma mir..:)

andra said...

nu floarea a fost importanta! putea sa-i ofere si o pereche de sosete (sau de preferinta un tricou - Threadless ) ! nu! nici asta nu are importanta :D dar gestul... gestul este cel care l-a facut pe domnul G. un om deosebit si simpatic intr-o zi antipatica de luni :)

Sandra G said...

andra stie :)

sincer, mie in general nu-mi place sa primesc flori, jumatatea mea are interdictie la acest gest pentru ca mi se rupe sufletul cand le vad cum se ofilesc usor usor si trebuie sa le arunc la ghena, printre coji de cartofi si paine mucezita...