Thursday, January 11, 2007

Bunatate.org

Cu doua zile in urma, ma plimbam pe la Jay pe blog si am gasit un post despre o fundatie care se ocupa cu 'random acts of kindness'. Le-am frunzarit un pic site-ul, destul de dragut.

Seara in drum spre casa, m-am oprit la un non-stop dintr-o statie de troleu. In timp ce-mi cumparam tigarile, nessul si vinul, am observat o batranica, sprijinita in baston, asteptand masina. Suindu-ma in masina, m-am gandit ca-i cam prea de tot... Am tras in dreptul ei, am lasat geamul jos si i-am spus ca eu merg pana la vreo 4 statii pe linia troleului cu pricina, am intrebat daca o ajuta sa o duc pana acolo. S-a uitat la mine un pic confuza, a zambit si mi-a zis ca nu are de mers decat 2 statii. In scurta conversatie pe care am avut-o, am aflat ca nu are probleme cu picioarele si are baston pentru ca a dat o masina peste ea si a trebuit sa se opereze si ca tocmai se intorcea din vizita de la o prietena oarba, care desi e mai tanara, nu se tine la fel de bine ca ea :)

5 comments:

zuza said...

you are my hero :)

as elabora un pic subiectul, dar sincer sunt un pic speechless, pe bune :) pe scurt, sa-i ajutam cat de des putem..

Yazee Jay said...

:)) happy!
letz pay it forward people!!!

Zaza said...

Bine te-ai intors cucoana, de cand asteptam! :)

Sandra G said...

bine v-am regasit, dragilor :)

MoniK said...

Ai picat tocmai bine inapoi printre noi, cu bunatatea si caldurica de care povestesti! mai da, mai da!