Thursday, January 11, 2007

Caldurica

Ce dragut e AdSense! Cum se gandeste el sa gaseasca cele mai interesante si utile link-uri pentru mine! Cum imi urmareste el fiecare virgula trimisa din Gmail pentru a intui care sunt informatiile care ma intereseaza cu adevarat! Datorita lui, de exemplu, am aflat de existenta a doua produse extraordinare!

Unu' la mana: daca ar fi venit iarna la Bucuresti anul asta, cu doar 40 de euro ati fi putut sa depasiti momentul acela neplacut cand ajungeti la birou dimineata injurand ca v-ati uitat mainile acasa si va frigeti degetele pe calorifer, incercand din rasputeri sa va incalziti degetele suficient incat sa va puteti introduce parola in calculator. Cum? Cu Heated Mouse, evident! Daca aveti curiozitatea sa intrati pe site-ul lor, vi se va explica functionarea obiectului, cum exista varianta all-seasons si varianta de iarna, cum nu va puteti arde cu el, ci doar incalzi mana la temperatura optima. Asta da incentive sa devii ambidextru, macar la manuirea mouse-ului!

Doi la mana: tot daca am fi avut parte de iarna, si am fi injurat ajungand acasa pentru ca avem Heated Mouse doar la birou si iar ne-au inghetat mainile, am fi putut sa achizitionam cu doar 20 de USD niste Microwavable WarmMeUps, care vin in diferite imprimeuri de blana sintetica si de care se pot bucura si membrii necuvantatori ai familiei.


2 comments:

mariusiionita said...

dar bine ca ati revenit!
adanci plecaciuni, m.i.

Sandra G said...

respectele mele, domnu' ionita, ma bucur ca sunteti aici si ati fost rabdator :)