Wednesday, January 17, 2007

No comment



Mersi Barbu! :)

14 comments:

Zaza said...

@Sandra: Barbu?! :)

Sandra G said...

mare domn, mare caracter, mi-a dat linku' aseara ca mie nu-mi trecuse prin cap sa-l caut pe domnu' cash pe youtube desi eram fan melodia asta :)

zuza said...

hehe.. si tu? :) dementiala melodia asta.. eu personal am ajuns sa evit sa o ascult in momente in care sunt mai soft, ca ma face sa ma apuce un plans d-ala cu lacrimi de crocodil..

marie said...

material de taiat venele la birou intr-o zi cu soare ... but in a good way :P

Sandra G said...

da ma doamnelor ma... si eu, oricat de des m-as uita la el, de fiecare data mi se face pielea de gaina pana in varful capului... daca mai stii si povestea melodiei si a clipului si eventual ai mai vazut si 'walk the line' te lasa nervii forever...

andra said...

eh. dar sa fim optimisti. cel putin asa sugereaza "niste baieti" cu varianta lor upgradata a acestei melodii. ce tristete, ce lacrimi.... rock frateeeeeeeeee! e uimitor cum poti transforma orice melodie de jelit intr-un pogo de nestapanit. :) Piti , he's a magician!

Andreea said...

youtube (gata, folosesc si youtube ca verb) 'cash god's gonna cut you down'..e the new video, cu famous people (multi..and then some)..si da, suna creepy 'nou', since ..well.. but it is:)

The Dude said...

Andra, era rock din 1994 piesa asta. Intreaba-l pe Trent Reznor.

andra said...

:) ce dragalas esti cu completarile tale. prin 94 aveam 7 anisori si destule ocupatii. Tanara mea generatie a prins varianta lui johnny cash fara prea mari interese de a merge de la varful suvitzei spre radacina. Nu te-am subestimat niciodata si nici nu voi incepe acum. nu as stii de unde.

The Dude said...

Ce frumoasa esti cand esti acida degeaba :) Tanara ta generatie a prins si varianta verbului "a sti" la conditional-optativ persoana I cu un singur "i"? :) Sau nici acolo n-ai mers de la "suvitza" spre radacina? :)

In fine, nu vorbi in numele unei generatii intregi, ca gresesti. S-ar putea sa nu fie toti ca tine, sau de acord cu tine. Si hai sa nu mai fim rai. Uite, incep eu de la commentul urmator :)

Sandra G said...

kids, play nice! :)

dude, cand mai postezi si tu ceva ca mi-e dor sa te citesc!

andra said...

daca nu te-as cunoaste de cand iti lipeai mucii pe bancile liceului Cranga ( unde gramatica e de baza...),
as fi zis ca esti un geniu. iar aceasta lupta este absolut imbecila. daca ai ceva impotriva mea, ar fi bine sa ai scuze mai plauzibile. Ioana se poate apara si singura. nu inteleg de ce atunci cand ma cert cu cineva... oricare ar fi motivul, vin gainile repede sa rezolve ele situatia.

Sandra G said...

BA! Gata, take it outside ca incep sa va sterg! Aici e cu panselutze si hipioti, toleranta si iubire pentru toti oameni fara alt motiv decat ca sunt tot oameni! Basta!

Peace!

The Dude said...

Madam, reordoneaza-ti colectia de muci, ca eu am facut Lazaru' :) (uite cum te-ai dat de gol cu Ioana :) parca erai "anonymous")