Wednesday, January 31, 2007

Rock frate, rock!

Pentru cititorii din categoria 'citesc in diagonala si nu dau click pe link-uri pentru ca n-am timp', iacata cine s-a anuntat pana acum la Rock Am Ring (rozu' e de la mine):

Smashing Pumpkins
Linkin Park
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour

Pretul biletului pentru cele 3 zile cu camping si parcare: 110 E
Pretul biletului de avion de la BlueAir, daca se cumpara zilele astea: 111 E (taxe incluse)

Pretul parcurgerii celor ~80 km de la aeroport la locul faptei si inapoi: nu cred ca are cum sa fie mai mult de vreo 40 E


Asa ca repet: care veniti? :)

8 comments:

albeenah said...

Offf ...ce rau imi facusi...mai ales cu rozul ala...daca toate conditiile ar fi normale..si nu vorbesc de cele climaterice as fi prima pe lista...pe bune!!!

Sandra G said...

hehehe... stai linistita ca lista cred ca ramane deschisa pana pe 30 mai :)

silvia g said...

eu sunt deja acolo, te astept in primaverii la cort.

Sandra G said...

anul asta se poarta centrul istoric renovat! :))

Zaza said...

Cucoana,

E oficial: esti nominalizata la Roblogfest.

andreea said...

Pissy, iar am primit newsletterul de la Novarock. au confirmat

PEARL JAM, SMASHING PUMPKINS, LINKIN PARK, MARILYN MANSON, INCUBUS, BILLY TALENT, SLAYER, MANDO DIAO, THE HIVES, FLOGGING MOLLY, ME FIRST & THE GIMME GIMMES, IN EXTREMO, PAPA ROACH, LORDI, STONE SOUR, I AM X, CHILDREN OF BODOM, SUNRISE AVENUE, HELMET, DROWNING POOL, ISIS, MASTODON, BOSSHOSS, NEGATIVE, FOTOS, HARDCORE SUPERSTAR, AIDEN, THE STAGGERS, ACROSS THE DELTA

how about this? :)

Anonymous said...

chiar as vrea sa vin ..stii cum pot cumpara bilet...am gasit un site dar e in germana?

Sandra G said...

ohooo... cam tarziu (pentru 2007) sau cam devreme (pt 2008) :)

pe site pe undeva e un stegulet britanic care te duce in varianta engleza a site-ului, care banuiesc insa ca va fi actualizata mai prin primavara.

daca chiar arzi de nerabdare, poti sa incerci pe site-ul asta.

spor!