Tuesday, January 30, 2007

Unu d'ala adanc si ganditor...

Ma intrebam ce inseamna cand oameni importanti si pentru care crezi ca esti important nu-ti raspund la telefon si nici nu-ti returneaza apelul? Sau cand iti raspund "ah, tu erai?" pentru ca nu-ti stiu inca numarul de la birou, si continua cu "te sun eu mai tarziu ca acum nu pot sa vorbesc" si nu mai suna. Sau cand singurul semn pe care il primesti de la ei e un mass pe ym. Si ce inseamna cand incep sa ti se intample din astea si realizezi ca in ultima perioada (destul de lunga) tu erai de cele mai multe ori cel care punea mana pe telefon sau dadea un buzz pe mess. Raspunsul e banal si neinteresant: 'chestiile' se schimba.

Dar intrebandu-ma eu chestiile astea m-am luat un pic la misto, pentru ca mi s-a parut ca suna a postare de minora suparata pe lume pentru ca e inca la varsta la care n-a inteles ca lumea nu e 'out to get her' - si vorba aia, am pretentii de la mine! Se pare ca uneori, oricat de major si vaccinat ai fi, se intampla sa ajungi in cate un punct din asta si sa-ti pui intrebarile pe care ti le puneai la 16 ani. Uite de exemplu ce zicea Vladutz la un moment dat, despre felul in care tehnologia si multiplicarea mijloacelor de comunicare ne afecteaza felul in care ne traim relatiile... Mama n-ar fi putut sa-i reproseze lu' tata ca o arde aiurea pe stealth si ca nu raspunde la missed calls-uri, era o simpla problema de 'e sau nu acasa sau la birou'.

Divaghez... revenind... Am stabilit ca intrebarile de acum sunt ingrijorator de asemanatoare cu cele de acu' 10 ani si ca diferenta apare la raspunsuri. Nu cred ca mai pot reproduce raspunsurile adolescentine, chiar nu mai stiu ce sinapse faceam la vremea aia. Simt doar ca cele de acum sunt la polul opus, iar asta imi transforma zambetul amar in genul ala de chicoteala care insoteste entuziasmul schimbarilor. Pentru mine, unul dintre indicatorii maturizarii este reactia la schimbare. Parca cu cat trec prin mai multe chestii cu atat trec de la teama / nervi / depresii la entuziasm si alte pozitive atunci cand vine vorba de schimbari.


Ma rog... 'F*** it, let's go bowling!' - vorba unui mare domn. Si mai ales: cine vine la Rock Am Ring? :D

No comments: