Wednesday, February 21, 2007

Bleapsa!

Nu am crezut vreodata ca va veni ziua aceasta, dar iata ca m-a lovit o profunda inspiratie de bleapsa (blog - leapsa, get it?)!

Asadar, poftiti la top 5 (ca asa am vazut eu ca se poarta, 5 chestii) personaje de film pentru care v-ati da o mana si un picior sa fi facut cu adevarat parte din viata voastra. Ale mele sunt:

1. Mary Poppins. Punct si no comment pentru ca este destul de self-explanatory.

2. Falcor. Da, dragonul din Neverending Story. Cam cat de cool ar fi circulatul prin Bucuresti cu Falcor in viata mea? :) Plus ca e Luck Dragon, deci clar ar mai avea si alte avantaje pe langa faptul ca e delicios de fluffy!

3. Milo din Milo and Otis, pentru ca e cea mai tare pisica ecranizata vreodata.

4. Melvin Udall, pentru ca pe langa rasetele isterice pe care sunt convinsa ca mi le-ar provoca, m-ar ajuta foarte mult sa pun lucrurile in perspectiva.

5. Amélie.


Pasez la Marie, Mirona si Zaza!

6 comments:

Zaza said...

@Sandra: aoleu, ziceam şi io să mă duc să mă culc, m-ai nenorocit acuma! ;)

zuza said...

hehe.. banuiesc ca te referi la mary poppins - julie andrews, nu la mary poppins din carte, care era rea si dura :| ce dezamagire a fost cartea aia in copilaria mea :P

Yazee Jay said...

falcor is the best!

Sandra G said...

@zuza: nici n-am citit cartea! am vazut filmul de vreun bilion de ori in copilarie si nu numai, asa ca da, despre mary poppins - julie andrews vorbesc :)

Zaza said...

@Sandra: Ruşine! :)

albeenah said...

Falcor ruuuules!!!...dc ar fi sa-mi fac un top el ar fi primul pe lista...absolut primul...undeva mai jos poate ar veni peter sellers alias inspector Clousseu (sau cum s-o scrie) k sa fiu abonata la istericale de ras daily ;)