Monday, February 05, 2007

Ce au in comun basmele si romanele rusesti?

Cu dedicatie speciala pentru Marie, raspunsul e in majuscule: ZAPADA! A nins weekend-ul asta la munte si ca-n Fratii Grimm si ca-n Dostoievski, iar eu am gasit un loc cu caldurica din cel putin trei directii – aerotermele din Doin’ Time, lumea vesela si pozitiva si... ma opresc aici :)

Doin’ Time – barulet in Busteni, micut si prietenos, fix la baza partiei (cu geamuri mari, numai bune de dat note si facut misto de baietii care-si rup gatul cu celofanul spre disperarea schiorilor si a boarderilor – nota 10 s-a dat numai celor care au plecat pe targa spre casa :D ). Vinul fiert este de mare angajament (scortisoara ruleaza!), Ceaiul-Libre este descoperirea sezonului cu ocazia unor resturi de raceala si in rest, the usual suspects... A se frecventa cu incredere!





1 comment:

marie said...

Asa! Arata-mi zapada si partie cand eu am stat si am mancat porc tot weekendul!
Offf, oare cand o sa mai zbor pe partie? :(