Thursday, February 08, 2007

Chiar ma intrebam...






... ce se mai intampla cu Frances Bean Cobain? VH1 mi-a reamintit cu cateva zile in urma ca imi propusesem sa o googlesc, dar spre rusinea mea (de maaaaaaare fana Cobain) nu mi-am facut timp.









Iata ca m-am mobilizat si am cautat. Si mi-a placut ce am gasit. Nu stiam ca nasii ei sunt Drew Barrymore si Michael Stipe... A aparut prin Elle (imbracata in pantalonii de pijama pe care i-a purtat ta'su la nunta). Ar vrea sa fie fotograf sau designer vestimentar. Daca ar fi sa intre in showbiz, ar vrea mai degraba sa fie actrita decat cantareata si mai degraba actrita de Broadway decat de film. Are si site, dragut intitulat Frankly Frances. Acolo gasiti tot felul de informatii, inclusiv citate care mi s-au parut foarte dulci...

Pentru cei interesati, answers.com le povesteste mult mai bine si mai complet decat mine. Mie mi-au placut foarte mult pozele. Seamana tulburator de mult cu Kurt si pare a se distra foarte tare cu Courtney...

Rock on! :)


poze de aici

5 comments:

zuza said...

daa.. fuuuck, ce seamana! un pic creepy, but pretty..
ce viata trebuie sa fi avut copilul asta :/

Sandra G said...

nu ca-i pretty? :) oricum, mie si cobain mi se parea ca are o figura si o privire care n-au cum sa existe si asta mi se pare si la miss bean... parca a desenat-o cineva pentru un episod din my little poney :)

zuza said...

mai ales in poza doi are fix fata lui kurt dintr-un poster pe care il aveam scos din bravo-urile nemtesti, cand eram mica ;) asa, ca de ceara cumva, cum ochii aia mari si rotunzi, just staring at you..

gorgeoux said...

You've been tagged: five dishes you can't resist. Details :)

neelucidat said...

aproape uitasem de existenta ei. si e chiar de apreciat ca nu are aspiratii de muzicanta sau alte aere