Monday, February 05, 2007

Lacatina

E o fata extraordinara, pe numele ei adevarat – Catalina. Nu am mai vazut atata energie la un loc intr-o singura persoana. Partea si mai misto e ca pozitivitatea ei e 100% contagioasa si n-ai cum sa nu te binedispui cand apare chicotind sa-ti povesteasca ultima ei patanie – pentru ca avand atata energie, inchipuiti-va ca pateste o gramada de lucruri. Asa cum i-am spus si ei, daca toata lumea ar fi ca ea nu s-ar mai certa nimeni cu nimeni, ar exista in sfarsit pace in lume, canasta ar inlocui fotbalul si RedBull ar da faliment… iar eu as avea cate un post din asta entuziast ‘despre oameni’ in fiecare zi pentru tot restul vietii.

Am jucat un joc foarte dragut cu El (din ciclul ‘punkistii isi pun intrebari traznite’), care m-a intrebat despre cine as face un serial de desene animate si care ar fi conceptul. I-am raspuns fara ezitare ca l-as face despre Catalina, care ar fi o zuma punkista (adica un amestec intre zana si muza) a carei misiune ar fi de a impaca si inveseli oamenii. Ar avea o bagheta magica multicolora cu tinte si o gasca de zume mai mici in grad, cu care ar zumzai de colo’n colo pe la urechile oamenilor si i-ar inspira numai la lucruri in culori de curcubeu.

Sper sa-si faca blog :)

No comments: