Monday, February 12, 2007

Exceptie totala: Leapsa pe mancare

Ii rog pe cei carora le-am spus ca 'i don't do leapsa' sa nu se supere pe mine. Aceasta este exceptia care confirma regula, doar pentru ca imi e foarte foame si pentru ca ma bucur tare ca marea doamna care m-a tagguit ma onoreaza cu prezenta maine la cafea :)

Asadar, 5 feluri de mancare pe care nu pot sa le refuz:

1. Supa-crema de dovleac a mamei... Este ceva de nedescris! Pe langa faptul ca e dincolo de delicioasa, e singurul fel de mancare facut de mama care are tot timpul acelasi gust - pentru ca mama e o artista culinara si nu face de doua ori acelasi fel de mancare :)

2. Tortul de bezele made by aceeasi mama! Are un aspect foarte punk, este strans legat de aminitiri din copilarie cu mine lingand o ora la cratita in care facuse crema de ciocolata pentru a nu risipi nici un atom.

3. Biftec tartar. Stia ce stia Proust cu madlenele lui... vad ca e ceva si la mine cu mancarea si amintirile. Cand eram mica si mergeam la mare cu tata, spre dezgustul comesenilor, savuram fiecare cate un biftec tartar. Pacat ca e destul de riscant de comandat in orice restaurant, iar eu nu cred ca ma bag sa-mi fac singura acasa :D

4. Cartofi prajiti. Clasic si aproape imposibil de gresit :)

5. Sarmalutze in foi de vitza. Cu iaurt. Bun.


Atat cu mancarea. Cat despre leapsa, it ends here :D

10 comments:

gorgeoux said...

Onorata moi meme :) 10x. Da da da, biftec tartar! Cartofii prajiti tocmai i-am gresit eu aseara. Mi-am amintit de ce nu fac nici macar o data pe an. Ar fi bun un tuci in casa...

Sandra G said...

Hehehe... Ia de aici cea mai simpla varianta de cartofi prajiti: iei din aia congelati, te uiti pe punga sa scrie si de tigaie si de friteuza si de cuptor, pre-incalzesti cuptorul, pui folie de aluminium in tava, torni cartofii peste, introduci in cuptor, ii verifici si ii intorci din cand in cand. Daca ai vreo obiectie la gust, eu zic ca faptul ca nu trebuie sa speli tigaia si aragazul de stropi de ulei merita toti banii! :)

marie said...

bine

Sandra G said...

@marie: huh?

gorgeoux said...

N-are fata cuptor functional :( Crede-ma, la mama acasa fac cei mai buni cartofi prajiti din lume. La mine n-am nimerit combinatia buna inca, si am renuntat. Cel putin pana cand la mine va insemna altceva ;)

marie said...

bine

Sandra G said...

@marie: huuuuuuuh???

marie said...

nimic

Sandra G said...

hahahaha! azi se poarta 'nimic'? :)

marie said...

nu