Monday, February 05, 2007

Iar cuget...

Imi place sa cunosc oameni noi. Imi place apropierea aia lina si treptata. Imi place cand simt cum descopar noi fiinte umane, cand o cascada de rasete de-o seara se transforma intr-un weekend minunat si cand pot intui ca starea de bine va continua cel putin tot sezonul.

Am impresia ca apropierea de oameni – in cazurile nefericite – poate fi ca experienta unui student la medicina care nu si-a nimerit vocatia. Ai un trup minunat in fata ochilor si pe masura ce diseci si studiezi dai de tot felul de organe vascoase si zemuri dubioase care te fac sa te intrebi cum naiba ai ajuns acolo. In cazurile fericite te trezesti la timp, pui scalpelul la loc pe tava si dai la arte plastice pentru ca iti dai seama ca toti oamenii sunt frumosi si ca mai bine ii pictezi decat sa-i ciopartesti.

Ma uit in urma si ma intreb ce ma facea sa ma chinui singura cu intrigi si telenovele – caci da, m-am ocupat un timp si cu din astea inainte sa devin in mod oficial ‘mica Elvetie’. E atat de usor sa iei un om fix asa cum e si, daca alegi sa-ti bei berile cu el, sa gasesti acea parte din tine care stie sa se joace frumos cu o parte din el…

Lumea poate fi o mare ciorba de organe insangerate. Sau poate fi o mare expozitie in aer liber in care modele, artisti si opere se contopesc in cel mai frumos happening: viata in armonie.

13 comments:

marie said...

hmmmm....
Eu cred ca ti le si atragi! N-ai cum sa fi avut atat noroc cat sa dai numai peste oameni din astia in ultima vreme. Eu am zis....in bucuresti colcaie viermii...la munte e frumos si curat ... in and out! :)))

Ceea ce vreau sa zic este: te iubesc si vreau sa fiu ca tine (vroiam sa continui cu 'cand ma fac mare' dar nu-mi permit sa diss la tine-n casa ..... ooops! :P)

marie said...

ok. clarificare. a nu se intelege ca am ceva cu bucurestiul sau -estenii. Eu sunt de 1000 de ori mai relaxata si deci, mai deschisa, cand plec din orasul asta si multa lumea functioneaza la fel.

marie said...

ok. la cat am scris in comentarii, mai ine iti raspundeam direct cu un post la mine :P :P

marie said...

erata: *bine

vezi!
promit ca asta este ultimul :P

Sandra G said...

hihihi, stai linistita, imi place sa gasesc multe comentarii in inbox cand ma intorc de la masa :)

Sandra G said...

ps: si eu te iubesc si vreau sa fiu ca tine :)

marie said...

vrei

marie said...

sa

marie said...

continui

marie said...

atunci

marie said...

?

marie said...

:)

Sandra G said...

hahahaha! nu mai bine-mi dai un telefon sa fumam o tigara impreuna? :D