Wednesday, February 07, 2007

The Gramo thing...

De felul meu, nu ma uit la stiri si nu citesc ziare. Am ratat povestea cu 'biletelele', dar am cerut un mic rezumat despre ea de la cineva care a urmarit. Nu a facut decat sa-mi reaminteasca de ce nu mai uit la stiri si nu citesc ziarele. Am nimerit cateva replici despre povestea cu profesorul de filosofie. Daca nu era Marie si al ei post, nu cred ca ajungeam sa aflu despre ce e vorba.

Nu pot sa spun decat ca se pare ca CC despre care vorbeam ieri are in mod evident o sora, care in mod tragic nu scrie despre 'evenimente culturale' ci - in capul ei - despre chestii mai grele, care in mod evident o depasesc. Luati de aici mostra de... nici nu stiu cum sa-i zic: incompetenta, prostie, aberatie, lipsa desavarsita a spiritului critic, lipsa de profesionalism, incuiere, mentalitate medievala, sau cate putin din fiecare.

Ca si Marie, sunt scarbita, dezamagita, iritata si pe scurt, imi doresc ca toata familia celor doua doamne sa-si gaseasca alte modalitati de eliberare a frustrarilor decat datul cu parerea despre lucruri pe care nu le inteleg. Pe langa dezgustul initial, a aparut si senzatia de totala dezarmare cand am aflat cum s-a terminat toata tarasenia...

Ma gandeam ca poate exista o raza de speranta, avand in vedere ca majoritatea comentariilor la articolul din Gandul sunt de dezaprobare totala la adresa 'jurnalistei', dar s-a facut intuneric la loc cand m-am gandit ca daca ar fi scris la aceeasi publicatie ca surioara ei de suflet, s-ar fi gasit poate mai multe comentarii de tipul 'bine fata! arde-l pe nudist!'.

Cat timp o sa mai treaca pana cand lumea asta o sa inteleaga ca cenzura chiar nu e combinatie? Cat timp o sa mai treaca pana cand media nu o sa mai faca atatea martoage din tantari? Cat timp o sa mai treaca pana o sa pot sa ma uit si eu la stiri si sa citesc ziare?


Later edit: am gasit intre timp poza si asta. Ce misto ar fi ca toata aceasta poveste sa duca la o schimbare, oricat de mica...

1 comment:

marie said...

Mi-ai adus aminte de CC. Agrrrrr..Moarte pocitaniilor! Direct si fara drept la replica!

hahahah. word verification: puunkd hahahaha.