Wednesday, March 07, 2007

Iunie, bloody iunie...

Ce ne facem frate? Cum jonglam cu mii dorinte, toate la fel de importante, mai ales daca se suprapun in aceeasi perioada?

In iunie, bloody iunie, se intampla asa:

1-2, Paris, FR: un colocviu la care imi doresc maxim sa ajung, mai ales ca ar fi o buna ocazie sa ma mai intalnesc cu vechi prieteni si sa mai bag in vena orasul de suflet.

1-3, Nurbungring, DE: Rock am Ring, despre care am mai explicat cum sta treaba...

15-17, Nickelsdorf, AT: Nova Rock, care are un line-up din ce in ce mai interesant... lipsesc doar Muse de pe afis, in rest este perfectiunea intruchipata.

?-?, Bucuresti, RO: mii chestii interesante si stimulante la munca + a naibii licenta pe care desteptii de la facultate inca nu au programat-o, iar eu evident ca nu am inceput inca sa fac nimic in sensul asta...

'A alege inseamna a renunta'. Asta e problema mea! Nu ce aleg, ci la ce renunt alegand ce aleg...

1 comment:

marie said...

credit la banca + concediu medical (am invatat sa-i imit semnatura lui tata de pe la 13 ani) = luna iunie la pogo prin ue :)