Sunday, March 18, 2007

Niste Domni

Mi-am pierdut bunul obicei de a ma plimba cu aparatul foto dupa mine. O fi lipsa de timp, o fi faptul ca mititelul de el e super outdated... Ma rog... Pana reiau bunele obiceiuri sau imi achizitionez cablu de descarcat lucruri de pe telefon, credeti-ma pe cuvant cand va zic despre locuri dragute :)

Cum ar fi 'Niste domni si fiii'. Cafe-bar proaspat deschis pe Covaci, vizavi si un pic mai jos de Amsterdam, foarte dragut decorat, scaune foarte confortabile, muzica asa cum trebuie, ceai, cafea (puneti-o pe aia cu amareto in meniu ca e prea tare!)... De vizitat!

Abia astept sa se umple centru vechi de cafenele si bistrouri! :)

11 comments:

Deia said...

daca ai investitori eu am spatiul

tib o said...

deja au inceput sa se miste lucrurile...mergi numai pe strada smardan care pana mai acum o vreme era de ocolit

gorgeoux said...

Chiar vroiam sa merg. Buna :) Mi-ar fi mai usor sa te citesc daca ai oferi RSS feed integral. Se poate?

Sandra G said...

@deia > hmm.... very interesting... tinem legatura ca s-ar putea sa chiar am :)

@tib o > daca smardan e aia cu charme si market 8 da, intr-adevar incepe sa se lumineze un pic... am observat ca au tot aparut chestii.. eu abia astept sa fie multe-multe-multe:)

@miro > your wish is my command! done :)

gorgeoux said...

Oooh, thanks! Bine-ai venit in lumea buna a RSS-ului :))

Yazee Jay said...

@deia: ce spatziu ai? unde? cum? cat?

Sandra G said...

@deia & jay: daca puneti tzara la cale fara mine, i'm taking you off my buddylist / blogroll! :)))

nu mai bine bem toti 3 o cafea saptamana asta? :)

Sandra G said...

@ miro: bine te-am gasit! :) traiasca google readerul :D

andra said...

cine te mai crede pe tine cu cafeaua cand ai o promisiune nerespectata de atata timp? esti cap de lista la restantieri. :p

marie said...

Eu astept postul cu povestea declinului carierei tale in viziunea media. Mai astept?

Sandra G said...

@ andra > no comment... sunt swamped si overworked si brainfried si alte alea, dar stiu ca nu sunt scuze... imi pare rau... intr-o buna zi tot m-oi revansa! :)

@ marie > astepti pana vad eu raspunsul la bleapsa! :P