Monday, March 26, 2007

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! :((((

Am verificat si razverificat, am reincarcat pagina, am dat F5uri isterice... din pacate mizeria a ramas asa cum am vazut-o prima data: 17 iunie: Examen scris din tematica pentru licenta...

Whyyyyyyyyy? [dand cu capul de tastatura si cu pumnii de birou, cu lacrimi curgand ca in desene animate japoneze]

Adio Nova Rock... ai fost un vis frumos... ramane pe 2008...

Raman cu speranta ca Frequency07 va avea un line-up la fel de impresionant ca anul trecut... de inceput, au inceput bine :)

3 comments:

marie said...

Ştiu că ai zic compassionate dar lucrarea poate fi predată şi înainte de 1 iunie and U can make it to Rock am Ring.

ooof...o să vorbesc eu la frequency să iasă cum vrei tu. :)) şi o să-ţi trimitem în fiecare zi de nova rock câte o poză cu un minor ales pe sprânceană pentru tine :P

Sandra G said...

thank you honey! apreciez sprijinul...

Zaza said...

@Sandra: E făcută special chestia asta!