Thursday, March 08, 2007

Tic tac tic tac tic tac...

Stiu ca irosesc mult timp. Adica nu ma organizez in asa fel incat sa-mi fac timp pentru mai multe lucruri care imi fac placere. Sunt unul dintre oamenii ferm convinsi ca timpul nu 'se are' ci 'se face'. Nimic deosebit pana aici.

Saptamana trecuta am vazut un film dragut. Nu spectaculos, nu adanc, doar dragut. A fost ca o adiere calduta de primavara, dar cu parfumul suficient de puternic incat sa am o revelatie. Nu, nu irosesc timp. Pierd timp. Daca timpul ar fi un portofel, eu ma plimb in autobuze de Ferentari cu geanta larg deschisa.

Ultima data cand mi s-a pus intrebarea clasica de time management ('ti se crediteaza in fiecare zi x sute de mii de dolari care dispar din cont la 12 noaptea, ce faci cu ei?') am raspuns ca ce nu as cheltui pentru realizarea dorintelor as dona pentru cauze caritabile.

M-am saturat sa-mi amintesc ce zi a saptamanii e doar seara, dupa folia de pastile de pe noptiera. M-am saturat sa uit zilele de nastere ale prietenilor si familiei. M-am saturat sa imi apara 10 zile la rand in agenda acelasi to do pe care il aman de pe o zi pe alta fara motive obiective. M-am saturat sa ma haituiesc in asa hal incat activitatea de weekend preferata sa devina somnul sau zacutul. M-am saturat sa ma bucur daca ma loveste o mare raceala 'ca macar asa mai ma odihnesc si eu un pic'.

Toate astea par sa mi se traga din incapatanarea cu care refuz sa aplic niste principii pe care le stiu prea bine si sa exersez niste abilitati pe care stiu ca le am. Nu sunt coplesita de ce imi cer altii. Sunt sufocata de cat de putin imi cer eu mie. Daca am reusit sa depasesc perioada in care ma nevrotizau asteptarile celorlalti (explicite sau nu), se pare ca am intrat in perioada in care imi ignor cu desavarsire propriile asteptari.

Cred ca a venit momentul sa aleg dorinte de realizat si cauze in care merita investit...


photo via el si ea

1 comment:

Zaza said...

@Sandra: cauze în care merită investit: mutatul la Fratelli, sau deasupra lui, măcar! ;)