Sunday, March 25, 2007

Vorbe si nu numai

M-a provocat Zaza la o leapsa foarte draguta, dupa cum urmeaza:

1) Vorba preferata.

Asta e ca muzica... se tot schimba :) Momentan as zice 'remarcabil' si 'fascinant'.

2) Vorba nesuferita.

Sintagma.

3) Drogul favorit.

Hehehe... pas :) Dar de dragul raspunsului, sa zicem ca endorfinele.

4) Zgomotul, sunetul preferat.

Valuri, vant, muzica live.

5) Zgomotul, sunetul nesuferit.

Bazait de insecte, busituri in trafic, manele.

6) Injuratura sau blasfemia recurenta.

@%$##*!!! :) ca sa nu-mi aduc referreri pe care nu mi-i doresc...

7) Pe cine punem pe viitoarea bancnota?

Pe cine as vrea eu? Tot Caragiale! Cine cred ca o sa fie? Iliescu sau Andreea Esca.

8) Meseria pe care n-ati fi vrut sa o faceti.

Functionar.

9) Planta, arborele sau dihania in care v-ati reincarna.

Planta sau arbore pas - ca-s pline de insecte. Un delfin undeva unde sa nu dea oamenii de mine.

10) Presupunand ca Dumnezeu exista, ce v-ar spune dupa moarte?

Eh? Cum fu?


Rog sa presteze Marie (care are o restanta!) si Mirona.

4 comments:

marie said...

Gata. Ţi-am răspuns la asta. Şi ţi-am mai dat una. Dacă mă refuzi iar cu ifose de I don't do leapşa, retrag commentul de la postul cu licenţa şi nu mai vorbesc cu tine 48 de ore.

Sandra G said...

prestez pisi! jur! da' daca nu raspunzi si la aia cu personajele de film, trag sfori sa ai you know what pe 15-17 iunie si nu mai vb cu tine 48 de ore! :D

marie said...

:))) ce întorsătură din condei.. hahaha

gorgeoux said...

Done!