Monday, April 09, 2007

De week-end

Anul asta se poarta pinguinii si dansul. Imi plac pinguinii si imi place sa vad oameni dansand. Dar parca e prea de tot! Pe langa filmul in care au combinat pinguinii si dansul, Animal Planet, Discovery si National Geographic baga cate un pinguin in fiecare documentar, iar toate posturile de televiziune romanesti au cate o emisiune cu dans, toate ‘vedetele’ autohtone isi fac sali de dans, toata lumea ia cursuri de dans, iar aseara practic nu aveai de ales intre documentare cu pingiuni, emisiuni cu dans si un film cu Van Damme pe AXN.

Noroc cu El, care mi-a reamintit ca exista TV Sport. In principiu, o mizerie de canal, nici El nu se uita decat pentru a vedea ultimele rezultate de pe la meciuri. Dar aseara am nimerit pe doua emisiuni de mare angajament.

Finala de TrickShot: doi mosuleti absolut adorabil care au jucat un fel de biliard care n-are cum! Pentru cine nu stie cum se desfasoara un meci de felul asta, primul concurent propune o lovitura (pe modelul “uite o sa fac bila alba sa sara peste bilele astea, sa dea o tura in jurul sticlei aleia de vodka, sa atinga manta opusa si sa bage bila neagra la jumate”), iar al doilea trebuie sa o reproduca. Si tot asa.

E absolut spectaculos, amuzant (cine s-ar fi gandit sa incerce sa faca bila alba sa sara intr-un papuc asezat pe masa dupa ce trimite alte doua bile in buzunare?) si te face sa te intrebi daca nu e un pic de CGI la mijloc ca parca e prea de tot!


Meciul dintre Doroftei si Balbi: mare eveniment mare, Doroftei a rezistat ca un adevarat si l-a detronat pe campionul mondial, aproape cu un cap mai inalt ca el.

Am aflat si eu de ce meciul asta a fost mare scofala. Doroftei si-a incasat o caruta de pumni in primele reprize, Balbi i-a spart arcada sau ceva de genul asta, i-a curs sange din ochi tot meciul, dar a reusit sa se tina tare pana a obosit Balbi, dupa care a inceput sa-l cafteasca. Se pare ca toata lumea, inclusiv Doroftei, e de acord ca a fost dubios ca a castigat pentru ca nu prea avea cum sa adune suficiente puncte, dar probabil ca a impresionat arbitrii prin ambitie si rezistenta.

Pe langa meciul in sine care a fost spectaculos, va doresc din suflet sa auziti vreodata comentariile lui Doroftei, caci meciul era comentat de el si de inca un domn. In primul rand, pentru cine stie si cunoaste, esti gata sa pariezi ca Penalu’ s-a apucat de comentat box, atat de asemanatoare le sunt vocile. In al doilea rand, mi se pare remarcabil ca un om care si-a luat pumni in cap toata viata este atat de articulat, spre deosebire de fotbalistii care abia reusesc sa lege doua cuvinte. In al treilea rand, baiatul asta este foarte caterincos!

Am retinut doua dintre replicile la care m-am prapadit de ras. Pe la sfarsitul rundei 10 sau ceva de genul asta, imagini cu Doroftei in colt, plin de sange si vai mama lui, cu toata echipa robotind in jurul lui sa-l mai dea cu o crema si sa-i mai toarne niste apa in gura, cu antrenorul incurajandu-l, Doroftei-comentatorul zice: “Antrenorul imi zicea sa stau linistit ca mai sunt doar 9 minute. Cum ma doar 9 minute? Imi venea sa-i dau un cap in gura!”. Si mai spre final, “Cosmin, daca eu eram Balbi, cu alonja lui, cu experienta lui si cu pregatirea lui, il bateam pe Doroftei de…” [si s-a oprit la timp :)].

In concluzie, sunt fan Doroftei! Unde mai pui ca e si baiat bun si inimos – a acceptat sa jurizeze cel putin doua dintre editiile Europa la Liceu – si se descurca fantastic la bucatarie :)

No comments: