Wednesday, April 18, 2007

Apucaturi de primavara

Dupa infuzia de vesti proaste de ieri (Milo, Univ. Virginia si povestea cu un profesor de acolo, Gil Dobrica...), am simtit nevoia sa ma inveselesc. Am ajuns prin Billa dupa spaghete si am gasit o bila verde despre care am simtit ca trebuie sa o am. Azi dimineata 'I pulled a Mirona' si mi-am cumparat lalele de ultimii bani din portofel. Am avut un birou vesel si pozitiv pe ziua de azi, desi m-am trezit cu mari chinuri de dimineata.

Ma fascineaza micro-cipul ala care pare sa existe in fiecare fiinta umana pe care o cunosc, care ne impiedica sa ne facem singuri bine. Adica e foarte usor sa-mi iau flori si o bila verde, dar mi-e foarte greu sa fac lucruri mai semnificative care stiu sigur ca mi-ar usura viata (planning, abordare pozitiva etc.). Imi suspectez mecanismele subconstiente de sabotaj. Cred ca sunt suparate pe mine ca nu le dau destul somn, apa si vitamine si se razbuna boicotand apucaturile pozitive. Voi incerca sa experimentez cu 9 ore de somn si mai multe salate sa vad ce se intampla...

3 comments:

gorgeoux said...

Flatant, multam, si so me! I pulled my most recent Mirona ieri, cand cu ultimii bani din portofel (dinaintea ATM-ului) am luat multe narcise pentru mama--cu care ma vedeam pe fuga--si cateva lacramioare pentru Maria--cu care ma vedeam dupe aceea. Cel putin trei vieti au fost inveselite :)

9 ore te vor face un om foarte fericit. Atentie la "voi incerca sa...". Incearca "voi experimenta". Era o replica geniala in Deer Hunter, de genul: do or don't do, there's no try.

Si eu am un mic cip sabotor incorporat. Ce fel de chirurgie rezolva mizeria?

Sandra G said...

Hehe, o stiu pe aia cu incercatul, varianta Gestalt e "a incerca inseamna a mintzi" :) M-am focusat pe a scoate "trebuie" din vocabular, "incerc" e next on my list.

Cu chirurgia nu stiu, dar stiu asta: cipul cu pricina nu e o mizerie (si daca il vedem as such s-ar putea sa se supere si mai tare) ci un limbaj care ne anunta ca ceva nu e ok. Pana la chirurgie, eu imi propun sa ma ascult si sa ma aud mai bine, sa vad ce incearca sa-mi spuna.

Se cere din ce in ce mai tare discutia 'aceea' :)

Matei said...

hi! me again > apropos de cuvinte cheie..ma uitam in trackerul tau si am mai gasit o kestie care s-a cautat pe google "18 Apr, Wed, 16:15:23 Google: felipov suge
"...asta e chiar ciudat...freakin' maniacs! :p