Sunday, April 01, 2007

Must see!

Tocmai am ajuns acasa dupa o experienta minunata. Mi-am turnat un pahar de vin si m-am gandit sa va povestesc asa, la cald, despre ce e vorba, in speranta ca va motivez sa serviti si voi…

Nederlands Dans Theaterluni 2 aprilie, ora 19.00, la Opera.

I’m a ballet girl, nu prea m-am impacat cu putinele spectacole de dans contemporan la care am ajuns. Cand am aflat de invitatia la ‘dans modern’ din seara asta, nivelul de entuziasm a fost minim…

Doamnelor, domnilor, asa da dans modern! Dansatorii au toti scoala dansului clasic, niste corpuri care jur ca au fost desenate de Da Vinci, iar coregrafia de mare MARE exceptie. Un ansamblu care desi a avut momente solo, nu are solisti, trupuri impletindu-se pe o muzica divin de minimalista (un pian ici, o vioara colo), niste miscari atat de frumoase ca te intrebi de ce viata nu e asa tot timpul.

Spectacolul e compus din 3 momente de cate 20 de minute, cu pauze de cate 20 de minute intre ele. Nu vreau sa va stric surpriza, o sa va spun doar ca pentru mine prima secventa a fost un intro care m-a relaxat fantastic, a doua este de nepovestit – niste imagini la cativa metri de mine care as fi jurat ca sunt CGI, iar a treia – demna de Tim Burton.

Mi se pare ingrozitor de trist ca sala nu a fost plina pana la refuz… Sper sa vina lume si la al doilea spectacol pentru ca este o experienta foarte speciala…

Fratilor! Dati 20 de lei sa vedeti un film, eventual prost, cu mii puberi cu cosuri pe gusa care vorbesc prostii in jurul vostru, cu mii cocalari si fufe care vorbesc la telefon in timpul filmului… Investiti 50 de lei intr-un spectacol care va va oferi genul de imagini care raman inscrise pe suflet.

Si daca tot nu v-am convins, promit ca daca mergeti si imi dati un comment dupa, dau o prajitura! :)

No comments: